3D Interior Design
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 08-12-01 22:09

Hej

Jeg har hentet programmet 3D Interior Design hos www.hammel-furniture.dk
Det hele virker fint indtil jeg skal printe ud, så lukker programmet helt
ned. Der står i FAQ at ved print kan det godt tage op til 5 min. inden der
sker noget, men der sker intet.
Er der nogen af jer her der har prøvet programmet og måske har en løsning?

Niels
malgré-tout burmeser
http://dk.photos.yahoo.com/niels_k_jacobsen

Fra : anders larsen

Dato : 09-12-01 01:22

Hej Niels
Det har cirka altid nóget med billedet at gøre!
når det er et billede som et firma skal bruge commecielt, kan man som regel
regne med at det er i meget høj opløsning,fordi det også skal bruges til
offset tryk derfor kan det godt tage tid for en printer at læse det ind..
Men her taler vi om 10 - 30 Mb pr. billeder
et billede på 500kb - 1Mb skulle ikke være noget problem

Fra : anders larsen

Dato : 09-12-01 01:26

Det kan også være din printer opsætning, at du ikke har hukommelse nok,
derfor skal du bruge noget konvetionel hukommelse fra din harddisk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-12-01 18:37

"anders larsen" <aol@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan også være din printer opsætning, at du ikke har hukommelse nok,
> derfor skal du bruge noget konvetionel hukommelse fra din harddisk

Hej

Jeg tror der er noget galt med programmet, for jeg får ikke mulighed for at
sætte printeren op.
Programmet lukker ganske enkelt helt ned, og computeren går tilbage til
skrivebordet, uden aktive programmer.
Jeg vil stadig gerne høre om der er andre her der har prøvet programmet, og
har haft held til at udskrive.

Niels Kjær Jacobsen

Fra : balslev

Dato : 09-12-01 21:57

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c13a182$0$25364$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> skrivebordet, uden aktive programmer.
> Jeg vil stadig gerne høre om der er andre her der har prøvet programmet,
Ja, jeg har idag prøvet at hente programmet installeret og prøvet at
udskrive.
Det gik fint, selv om jeg kom i tvivl, da der ikke skete noget efter at jeg
trykkede på print-knappen.
Jeg prøvede derfor at skifte til skrivebordet (alt+tab), for at se om der
var en udskriftsproces igang, og det var der. Efter ca 2 minutter kom der en
nydelig udskrift incl. en reklame for hammel møbelfabrik.
Jeg ved ikke om operativsystem mv. har noget at sige - jeg bruger Win98 se
(engelsk udgave).
mv Peter

Fra : Jesper

Dato : 09-12-01 22:57