free agent tegnsæt
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-12-01 19:38

Jeg er ved at prøve free agent, og den vinder da ikke ved sit
udseende, men den virker , jeg er noget usikker endnu, men jeg
kan ikke finde noget sted hvor jeg kan opsætte tegnsæt.
Nogle indlæg er fyldt med koder i headeren, men ikke i teksten,
andre derimod også i teksten, er det ikke den pågældende der
bruger forkert tegnsæt, f.eks. i - dk.historie.genealogi-
Sneslev sogn i midtsjælland, Leif Thor Olsen- det var ikke nemt
at tyde. I OE5,5 og Sunsite, var der ingen problem, er de bedre
til det.
undskyld længden på indlægget
mvh Ebbe

Fra : CHRistian

Dato : 08-12-01 19:58

ebbeh@mail1.stofanet.dk (Ebbe Hansen)'s posting:

>Nogle indlæg er fyldt med koder i headeren, men ikke i teksten,
>andre derimod også i teksten, er det ikke den pågældende der

Uden at have set et konkret eks. på problemet (kunne ikke finde det
omtalte), så er jeg dog ret sikker på, hvori problemet består:

FreeAgent kan ikke vise/afkode tekst, der er kodet i QP. Det bliver
især -- selvom det ikke nødvendigvist begrænser sig hertil, så vidt
jeg lige husker -- ikke-engelske tegn (altså fx æøå).

Agent kan dette -- med mere til.

>bruger forkert tegnsæt, f.eks. i - dk.historie.genealogi-

Ja og nej. Det er ikke direkte forkert at bruge. Det bliver
anbefalet at bruge det i netop headeren, men ikke i selve indlægget.

Se evt. http://www.usenet.dk/netikette/linje.html

>undskyld længden på indlægget

Er det noget at undeskylde?

--

Prøv dog en webbrowser... http://opera.no

Fra : CHRistian

Dato : 08-12-01 20:11

CHRistian <nospam@direkte.org>'s posting:

>FreeAgent kan ikke vise/afkode tekst, der er kodet i QP. Det bliver

Kan da lige tilføje: HVis du er interesseret, så har jeg et noget
buggy program liggende, der burde kunne klare at afkode indlæg,
det er QP'et (altså vha. kopier/indsæt-metoden), således at de
bliver lettere at læse.

--

Prøv dog en webbrowser... http://opera.no

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 08-12-01 20:42

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse news:57p41ucvf6m4f2b6170vl5d3urd6mko1v7@dtext.news.tele.dk...
> CHRistian <nospam@direkte.org>'s posting:

> Kan da lige tilføje: HVis du er interesseret, så har jeg et noget
> buggy program liggende, der burde kunne klare at afkode indlæg,
[klip]
Mange tak for svar, og tilbud, jeg vil da gerne prøve omtalte program.
Jeg har stor lyst til at få den rigtige agent, men hvordan får man sendt
$, uden at det koster 3 gange så meget.
mvh Ebbe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-01 20:54

Sat, 8 Dec 2001 20:41:56 +0100, skrev "Ebbe Hansen"
<ebbeh@mail1.stofanet.dk>:

>Jeg har stor lyst til at få den rigtige agent, men hvordan får man sendt
>$, uden at det koster 3 gange så meget.

Det er lidt svært, hvis man ikke har et internationalt
kreditkort.

Men du kunne jo prøve, at starte med trialudgaven og se om det er
noget for dig.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : CHRistian

Dato : 08-12-01 21:19

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk>'s posting:

>Mange tak for svar, og tilbud, jeg vil da gerne prøve omtalte program.

http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/deqp.exe (300 kB, og
mailadressen i det passer ikke, så vidt jeg husker).

>Jeg har stor lyst til at få den rigtige agent, men hvordan får man sendt
>$, uden at det koster 3 gange så meget.

Thjae... det er ret dyrt med en check. Så vidt jeg husker, kostede
det noget med 150 kr at lave en passende check. Ellers, hvis du har
et passende kreditkort:
http://www.forteinc.com/store/aghow.htm#Ordering

--

Prøv dog en webbrowser... http://opera.no