Video på MTV
Fra : Divider

Dato : 08-12-01 18:42

Hej!

Forleden så jeg den sidste halvdel af en video på MTV,
men de skrev ikke navnet på gruppen,måske er der nogen der kan hjælpe.
Videoen er meget karakteristisk,
fordi hovedpersonerne er aber,
eller ihvertfald en slags crossover imellem små dæmoner og aber.
De styrter rundt og terroriserer alt,
og musikken er en anden crossover imellem industrial og elektronica,
efter hvad jeg kunne høre.
Hvad hedder gruppen/albummet?
Svar påskønnes.

Divider

Fra : katsen

Dato : 09-12-01 11:56

Det er Blood Hound Gang der står bag nummeret, og albummet hedder "Hooray
for boobies"(!!)

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 09-12-01 13:02

The weakest link "katsen" <kdo@tiscali.dk>, dared to write this
anyway:

>Det er Blood Hound Gang der står bag nummeret, og albummet hedder "Hooray
>for boobies"(!!)
>
>"Divider" <borger.louis@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hvis det er den jeg også så, så var det ikke Blood Hound Gang. Men
mere kan jeg ikke hjælpe dig med. Kan ikke huske andet end at videoen
var super sej.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-12-01 13:16

Således skrev Thomas Lund Hansen <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> i
dk.kultur.musik Sun, 09 Dec 2001 13:01:42 +0100:

>Hvis det er den jeg også så, så var det ikke Blood Hound Gang. Men
>mere kan jeg ikke hjælpe dig med. Kan ikke huske andet end at videoen
>var super sej.

Hvis det var noget med at en gal videnskabsmand flyttede
musikerhjerner over i aber, så tror jeg det var Basement Jaxx.

Knud
--
I'm sorry, did I assassinate your penguin?

Fra : Astrid

Dato : 09-12-01 15:27

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis det var noget med at en gal videnskabsmand flyttede
> musikerhjerner over i aber, så tror jeg det var Basement Jaxx.

Hvor er det superskod at leve uden kabel når man har været vant til det i 3
år ... I want my MTV back!

Fra : Lars B.

Dato : 09-12-01 14:39

In article <JpHQ7.1361$Q3.138279@news010.worldonline.dk>, kdo@tiscali.dk
says...

Gruppen hedder Basement jaxx, nummeret : Where's Your Head At
og albummet : Rooty

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,