Har mistst links til danske DVD sites
Fra : Per

Dato : 08-12-01 16:28

Saaatans også , komplet system nedgang og mistet alle links til de danske
DVD sites
som jeg fik her i gruppen. Jeg kunne huske dvdoo og Proshop , men ikke lige
den til
Region1 DVD.
De har denne post adresse hvis det kan hjælpe lidt videre:
Region1 DVD
Toftevang 12
3400 Hillerød.

Har prøvet med Google , men den viser intet.
Kender nogen linken til dem ?

Venligst
Per

Fra : katsen

Dato : 08-12-01 16:39

here you go, Per
www.r1dvd.dk

Jeg har selv haft fornøjelsen af at handle med dem et par gange:)

katsen

Fra : Per

Dato : 08-12-01 19:32

"katsen" <kdo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> here you go, Per
> www.r1dvd.dk
>
> Jeg har selv haft fornøjelsen af at handle med dem et par gange:)
>
> katsen

Lækkert. Mange tak skal du have. Jeg er nemlig også glad for at handle med
dem.

Venligst
Per