Aprospos lavsæson [skråstreg] opstaldning
Fra : Armand

Dato : 08-12-01 14:48

Hørte lige en pudsig historie fra det store udland:

En fjern bekendt har været 1½ år i "Arabistan", og benyttede sig af de
lokale priser ved at købe sig en spritny HD.
Priserne, og manglen på regn gjorde at man i weekenden kunne samle langt
over 100 motorcyklister til noget kortegekørsel "rundt i sandet" - - -
bortset fra om sommeren, hvor det kun var de allermest tossede der ikke
staldede op (p.g.a. varmen)

Forøvrigt:
Da han afhentede HD'en, ville han lige have en solid lås med - "Det har
jeg ikke lige på lager, for dem sælger jeg ingen af. Og hvad vil du
egentlig bruge den for?", spurgte forhandleren

Samme HD var i nypris endvidere dyrere end den V-8'er Jeep han også
købte fra ny dernede!

--
Armand.

begin 666 Armand.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM!<FUA;F0-"D9..D%R;6%N
M9 T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IA<FUA;F1 ;6,M8VAA=69F;W)E<FYE
F+F1K#0I2158Z,C P,3$R,#A4,3,T.# T6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

Fra : Hans Erik :) amck.dk

Dato : 08-12-01 20:51

*SUK* / DAMN! (eller: smøg så ærmerne op, Hovmand!

Go Jul til alle!

AROS Hilsen
Hans Erik :)

www.amck.dk