data.recordset.movenext ved hjælp af paged~
Fra : hom

Dato : 08-12-01 10:51

hej
kan man styre data.recordset.movenext eller prev ved hjælp af page up/down

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Henrik

Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 10-12-01 08:47

Hej,

det tror jeg godt det kan. Jeg kan ikke huske koden i hovedet, men søg på
KeyPress på MSDN eller online-hjælp så får du god hjælp.

Venlig hilsen
Lars

hom <hom@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c11e2c6$0$77413$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 10-12-01 17:59

On Mon, 10 Dec 2001 08:46:46 +0100, "Lars Kjærsgaard" <lk@skivehs.dk>
wrote:

> [...]
>
>det tror jeg godt det kan. Jeg kan ikke huske koden i hovedet, men søg på
>KeyPress på MSDN eller online-hjælp så får du god hjælp.

Set KeyPreview propery'en for Form'en til True
og bruk KeyDown-event'en;

Private Sub Form_KeyDown(KeyCode As Integer, Shift As Integer)
Select Case KeyCode
Case vbKeyPageDown
Data.Recordset.movenext
Case vbKeyPageUp
Data.Recordset.moveprev
End Select
End Sub

--
Snutten
Fjern helge fra mail adressen før du svarer.