Star Wars telnet rip :-)
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 03-12-00 18:10

Prøv at tjekke det her ud:

Start telnet blekko.com (i Windows: vælg start->kør)
skriv starwars

Der er lavet mange star wars cloner, men den her er nu engang dem fedeste

/nikolaj

Fra : Steen Zeeberg Dyrmos~

Dato : 03-12-00 23:31

Nikolaj Borg wrote:

> Prøv at tjekke det her ud:
>
> Start telnet blekko.com (i Windows: vælg start->kør)
> skriv starwars
>
> Der er lavet mange star wars cloner, men den her er nu engang dem fedeste

Haha! Genialt! Troede bare telnet var en kedelig unix-prompt, men de har
sandelig været opfindsomme på tasterne!

Mvh,
Steen

Fra : Allan Olesen

Dato : 04-12-00 00:44

"Nikolaj Borg" <nikolSPAM@jborg.dk> wrote:

>Der er lavet mange star wars cloner, men den her er nu engang dem fedeste

Er den komplet?

Jeg stod af, da Luke og Obi-Wan mødte Han Solo for første gang.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-12-00 10:45

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> wrote in message

> Er den komplet?

Nej, desværre. Det er vist den første trediedel eller noget i den stil.

/nikolaj

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-12-00 01:00

Nikolaj Borg wrote:

> Start telnet blekko.com (i Windows: vælg start->kør)
> skriv starwars

Det er uden tvivl det mest nørdede jeg nogensinde har set!

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : wojci

Dato : 04-12-00 00:35

In article <3A2ADE9A.AB0D002@teleline.es>, "Lars Hoffmann"
<larshoffmann@teleline.es> wrote:

> Det er uden tvivl det mest nørdede jeg nogensinde har set!

Der mangler bare en måde at styre hastihed med...jeg kunne ønske mig at
se den i 10xspeed -:)

--

/wojci

wojci at wojci dot dk