Children Of The Corn
Fra : Ramses

Dato : 30-11-00 13:44

Bedre sent end aldrig ; )

Kender i ikke det når man er nede i videobixen at
der altid er nogle film man går udenom,imens man siger
til sig selv : jeg lejer den næste gang! - men det bliver
aldrig til noget...?

Nu ved jeg ikke om man kan leje den nogen steder mere da
det efterhånden er en såkaldt gamle videonyhed *G*
- men jeg fik købt på dvd(69kr)...

....sikken noget *hø*- jeg orker ikke alt komme med en lang doktor
afhandling,det var den simplethen ikke god nok til - efter min
mening.

Det bedste var Linda Hamilton...mmmmm..hæ hæ ; )
Det værste var børnene !!

Jeg ved at der mindst er lavet 3 efterfølger!!til den,så der
må da være nogle der synes godt om den/dem ?

Er der nogen her ?

mvh
Ramses

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 01-12-00 01:04

1'eren var efter min menning også noget skrammel, men efterfølgerne er
faktisk ret seje. Ihvertfald langt bedre end eteren.

-The Baptizer
www.area42.dk

Ramses <Ramses.not@mail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3a364b62.13747242@news.worldonline.dk...

Fra : Ramses

Dato : 01-12-00 15:19

:

>1'eren var efter min menning også noget skrammel, men efterfølgerne er
>faktisk ret seje. Ihvertfald langt bedre end eteren.
>
>-The Baptizer

Ok - så må jeg se om jeg "tør" at købe de andre! ; )
mvh
Ramses