Andet multimedie
bentjuul 3670
TrueType font Lucida Bright-Normal - hjælp~
Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-12-01 17:13

Jeg ville åbne en opgave jeg har lavet i Corel Draw 8, men der mangler
fonten Lucida Bright-Normal. Jeg har ledt overalt i mit system, men
kan ikke finde den.

Jeg kan hverken huske hvordan den ser ud eller hvor jeg har den fra.
Er der nogen der kan hjælpe, idet det er vigtigt at det nye oplag (med
rettelser) er magen til de forrige.

Hvis nogen har den liggende, kan den attaches til en e-mail, eller
måske er der nogen der har en URL til et sted hvor den k downloades?

Behøver jeg at sige at det haster?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt@towle.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-12-01 18:18

Fri, 07 Dec 2001 17:13:00 +0100, skrev Kurt Hansen
<kurt@towle.dk>:

>Jeg ville åbne en opgave jeg har lavet i Corel Draw 8, men der mangler
>fonten Lucida Bright-Normal. Jeg har ledt overalt i mit system, men
>kan ikke finde den.

På Windows XP er der forskellige Lucida Bright, men ikke nogen,
der hedder normal.

Mon ikke det er den, der blot hedder Lucida Bright? den kan jeg
godt poste til dig.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 07-12-01 18:21

> [...]
>
> Jeg kan hverken huske hvordan den ser ud eller hvor jeg har den fra.
> Er der nogen der kan hjælpe, idet det er vigtigt at det nye oplag (med

Den ligner Times New Roman rimeligt meget - der er lidt forskel i
"fødderne", men ikke meget.

> Hvis nogen har den liggende, kan den attaches til en e-mail, eller
> måske er der nogen der har en URL til et sted hvor den k downloades?

Prøv www.fontfreak.com mf.

Jeg har den fra en Microsoft bonus pakke, som jeg fik med Windows 3.1 - tror
jeg!
Men det er da også muligt den er i Corel 9,... - der er så mange.

> Behøver jeg at sige at det haster?

Nej. Ting Tager Tid.

Husk at skrive at du X-poster.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Pico

Dato : 08-12-01 17:03

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse news:5kq11us2s7gat1jjn7v3o5etd117uq06e9@4ax.com...
> Jeg ville åbne en opgave jeg har lavet i Corel Draw 8, men der mangler
> fonten Lucida Bright-Normal. Jeg har ledt overalt i mit system, men
> kan ikke finde den.

Jeg har Lucida Bright-Regular på systemet.
Jeg kan godt sende den til dig hvis du vil have det.
Pico