Så er det slut Apple hos EL-Giganten !
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-12-01 13:50

Har netop været en tur i EL-Giganten og der stod et par ensomme iMac'er
og et Quake spil og ventede på en ny ejer.

EL-Giganten vil ikke længere føre Apples produkter ligesom SuperRadio
gjorde.

Jeg gav den enlige FlowerPower model et kram inden jeg gik og sagde til
den at den ikke skulle blive bange for alle de Windows maskiner, som
stod rundt om den om natten.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-12-01 13:55

On 7.12.2001 13:49, in article 1f41sxu.w09wr1oo85unN%jesper@gylling.net,
"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote:

> [...]
>
> Jeg gav den enlige FlowerPower model et kram inden jeg gik og sagde til
> den at den ikke skulle blive bange for alle de Windows maskiner, som

Nej, hvor er det sødt!
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : thomas schreiber

Dato : 07-12-01 13:55

måske nærmere lidt tøsset tæt på det psykotiske.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-12-01 14:32

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> måske nærmere lidt tøsset tæt på det psykotiske.

Ja ja du, men tænkt på hvordan det er at være ene i flokken, og så endda
være den pæneste samtidig................... )

Måske skulle jeg installere VPC på den, så den kan gå i Windows mode og
ta røven på alle de andre i klassen ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 07-12-01 16:46

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:

> måske nærmere lidt tøsset tæt på det psykotiske.
>
> "David Blangstrup" <david@blangstrup.dk> wrote in message

Rigtig godt Jesper Jeg forsøger også at få de studerende på
Antropolisk institut,til at gøre det samme, hvis en mac driller - det er
vigtigt at være kærlige over for vores venner

--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : compaqmaster

Dato : 07-12-01 22:56

I hvilken by så du dem?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-12-01 12:10

compaqmaster <compaqmaster@hotmail.com> wrote:

> I hvilken by så du dem?

EL-Giganten i Gentofte - ved det grimme IKEA byggeri.

Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : hanne hertzog

Dato : 08-12-01 09:44

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Rigtig godt Jesper Jeg forsøger også at få de studerende på
> Antropolisk institut,til at gøre det samme, hvis en mac driller - det er
> vigtigt at være kærlige over for vores venner

Hvem der dog bare var(suk) en updatet flowerPowermodel

Hanne

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 07-12-01 23:04

> [...]
> og et Quake spil og ventede på en ny ejer.
>
> EL-Giganten vil ikke længere føre Apples produkter ligesom SuperRadio

Jeg mener nu at der er en eller anden lavprisvarehus ting der har
overtaget salget af mac'er... Jeg kan simpelthen bare ikke lige huske
hvad kæden hedder...

--
Mvh Nicolai Brandt
"I uvejret beder den vise til Gud, ikke om sikkerhed for

Fra : NH

Dato : 08-12-01 13:45

> Jeg mener nu at der er en eller anden lavprisvarehus ting der har
> overtaget salget af mac'er... Jeg kan simpelthen bare ikke lige huske
> hvad kæden hedder...

Electric City har dem alle og bestilller gerne special konfigureret. Og ja
jeg arbejder der

Niels

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-12-01 17:30

NH <nh@privat.dk> wrote:

> Electric City har dem alle og bestilller gerne special konfigureret. Og ja
> jeg arbejder der

Electric City er ejet af Fredgaard/Fona, ik'?

--
Mvh.
René Frej Nielsen