Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Billigt/Godt 2D PCI grafikkort?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 07-12-01 13:35

Jeg skal bruge et ekstra PCI grafikkort som kun skal bruges til 2d.

Det skal helst ikke være særlig dyrt, og minimum 8mb hukommelse.

Hvad skal det være?

Mvh Stig

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 07-12-01 21:15

Stig Nørgaard Jepsen wrote:

> [...]
> 2d.
>
> Det skal helst ikke være særlig dyrt, og minimum 8mb

<snip>

Matrox Millennium G450 PCI er det bedste bud, men se selv på
edbpriser.dk. Kortet er smådyrt (ca. 1100,-), men er også et
p**segodt kort til 2D. Det er i øvrigt udstyret med dual-head,
så hvis du køber det, håber jeg du har mulighed for at lege med
tre skærme en dag (1 på dit primære kort og to på G450'eren...).

--
MVH
Thomas A. Frederiksen