Dark Skies
Fra : Ole Pedersen

Dato : 23-11-00 22:43

Hej Alle

Er der nogen som ved hvad der skete med serien Dark Skies på TV2??? Findes
den endnu i USA eller blev den afsluttet??????

Håber der er nogen derude som ved noget!!!

MVH

Ole Pedersen

Fra : N/A

Dato : 24-11-00 00:28

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-11-00 00:28

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

> --
> Lars Kyndi Laursen
> Ikke-repræsenterende som altid
>
> Save Barry!

Med risiko for at få flere dial-up puljer omdirigeret til min bopæl, vil jeg
spørge, om ikke din signatur svarer til delfiner med Free Willy
tatoveringer?

/nikolaj

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 24-11-00 01:17

On 24 nov 2000 Nikolaj Borg uttered some barely human sounds which I was
able to tranlate into <8vk95v$412$1@news.inet.tele.dk>:

> [...]
>
>Med risiko for at få flere dial-up puljer omdirigeret til min bopæl, vil
>jeg spørge, om ikke din signatur svarer til delfiner med Free Willy

LOL

Hvis man ikke har en b0rken newsreader og opfører sig pænt, så vil det være
en God Ting (TM), at Barry blev som NewsBOFH

Fra : Ole Pedersen

Dato : 26-11-00 22:05

Hej Lars

Tak for bevarelsen, og ja det er da en skam at den kun kørte i en sæson, for
mulighederne var da enorme og blev da også brugt flittigt i den ene sæson.

MVH

Ole Pedersen

Fra : John Hinge

Dato : 27-11-00 13:10

Ole Pedersen wrote:

> Hej Lars
>
> Tak for bevarelsen, og ja det er da en skam at den kun kørte i en sæson, for
> mulighederne var da enorme og blev da også brugt flittigt i den ene sæson.

Og man må ikke glemme at alles yndlingsborg var med i serien..
Jeri Ryan.. mhm..

Men der er lidt en tendens til at nogle fede sereier går ned for
tidligt.. Tag f.eks Menneskejægerne (Prey) med Debra Messing.
Den var osse fed.. men sluttede lidt tidligt.. *suk*

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Jonas Dan Petersen

Dato : 03-12-00 16:25

> Er der nogen som ved hvad der skete med serien Dark Skies på TV2???
Findes
> den endnu i USA eller blev den afsluttet??????

der arbejdes stadig på at skaffe midler til at fortsætte serien, bla. i save
dark skies kampagnen
www.darkskies.com