Hvis det nu var omvendt ?! PC'ere på Mac s~
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-12-01 10:07

I et andet firma hvor de også skal bruge en fælles mappe, er situationen
imidlertid omvendt.

Er det lige bøvlet at sætte en Mac server op til deling af jpegs, tiff
og andre crossplatform ting, som det åbenbart er at konfigurere en
Windows 2000 server.

Jeg havde forestillet mig en G4 server.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-12-01 16:48

In article <1f41ik7.1ito9oi106qvmpN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Jeg havde forestillet mig en G4 server.

Med OS X server?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jesper

Dato : 07-12-01 20:10

> [...]
>
> Er det lige bøvlet at sætte en Mac server op til deling af jpegs, tiff
> og andre crossplatform ting, som det åbenbart er at konfigurere en

Enkelt nok med OS X 10.1.1, da den kan lave Windows fildelig.
--
Jesper.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 22:18

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Enkelt nok med OS X 10.1.1, da den kan lave Windows fildelig.

10.1x (ikke server) inkluderer kun en smb klient ikke en server (samba),
men det tager 2 mimutter at installere samba (smb server) - delte mapper
er let at sætte op med SWAT.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-12-01 11:03

> 10.1x (ikke server) inkluderer kun en smb klient ikke en server (samba),
> men det tager 2 mimutter at installere samba (smb server) - delte mapper
> er let at sætte op med SWAT.

Hvor finder vi den? Er den så med OSX-brugerfjæs eller er det Unixapyk?

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-12-01 11:37

Stig Leerbeck <stigleerbeck@mac.com> wrote:

> Hvor finder vi den? Er den så med OSX-brugerfjæs eller er det Unixapyk?

<http://xamba.sourceforge.net/index.shtml> installationen forgår med et
venligt mac os x "fjæs"

konfigures med SWAT fra din webbrowser, eller med "SSCT"