serienummer på nokia telefon....
Fra : mortenp

Dato : 07-12-01 01:56

hej igen...

Jeg har hørt at hvis man ser på serienr. på en nokia telefon der er
stjålet,
så er det på over 15 tal??

på forhånd tak!!!

hilsen

mortenp

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 07-12-01 07:35

> Jeg har hørt at hvis man ser på serienr. på en nokia telefon der er
> stjålet, så er det på over 15 tal??

Sludder, vrøvl og ammestuesnak.

*Fischer

Fra : Claus Svanholm

Dato : 07-12-01 09:37

WHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??

Så min telefon som jeg har købt i en butik har 14 cifre... Og i nat blev den stjålet og nu har den et ekstra ciffer???
Øhhh, det tror jeg ikke
-Claus

Fra : Flemming Rømer

Dato : 07-12-01 17:34

Serie nr som du ser ved at taste er ALTID DET SAMME.

Med venlig hilsen

Flemming Rømer

mortenp <mortenp.news@kandu.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:imUP7.4616$z4.515398@news000.worldonline.dk...

Fra : GiWeo

Dato : 13-12-01 19:50

On Fri, 07 Dec 2001 00:55:50 GMT, "mortenp" <mortenp.news@kandu.dk>
wrote:

>hej igen...
>
>Jeg har h|rt at hvis man ser p} serienr. p} en nokia telefon der er
>stj}let,
>s} er det p} over 15 tal??
>
>p} forh}nd tak!!!
>
>hilsen
>
>mortenp

Serienummeret kan afl{ses ved at taste *#06#

--
Engelhardt
ICQ: 4835755