Absurde prints
Fra : Elle

Dato : 07-12-01 01:52

Jeg bruger en tunet 8500 (m. masser af ram) og har tilsluttet en LaserWriter
4/600 PS. Jeg sætter ting op i Indesign 1.5 og udskriften tager for det
første en helvedes tid men til gengæld er den tudegrim. Fontene er skiftet,
og den kan ikke udskrive noget på højkant. Sjovt nok står billeder fint.
Jeg har lige downloadet den nyeste printerdef. fra Adobe.

Er der andre der har det problem? For så vil jeg gerne høre om det.

Bedste hilsner

Elle

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-12-01 21:43

Elle <elle@get2net.dk> wrote:

> og udskriften tager for det
> første en helvedes tid

Min 4/600 tager også lang tid om at udskrive. Problemet er nok dels at
den får informationerne serielt (læs: langsom kommunikation) og dels at
printeren ikke har ret meget ram (som standard).

/Martin

Fra : Elle

Dato : 08-12-01 17:37

> Min 4/600 tager også lang tid om at udskrive. Problemet er nok dels at
> den får informationerne serielt (læs: langsom kommunikation) og dels at
> printeren ikke har ret meget ram (som standard).

Joh, det tager altid tid. Men jeg kører med extra ram (altså 6 Mb i alt).
Jeg tror, at fejlen ligger et andet sted. Ved bare ikke hvor.

Elle