Musik fra Windows XP [Reklame)
Fra : christian

Dato : 06-12-01 22:33

For tiden kører Windows en reklame film for deres nye produkt - XP

Men hvad hedder sangen som de spiller i baggrunden ? - Den lyder nemlig
godt...synes jeg ?

Evt. en title på navn og bandet ?.

Mvh.

Christian

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-12-01 22:37

Det er noget med Madonna... Hvad sangen hedder, kan jeg ikke husk'.

- Martin

Fra : Christina Estrup

Dato : 06-12-01 23:01

On Thu, 6 Dec 2001 22:36:56 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Det er noget med Madonna... Hvad sangen hedder, kan jeg ikke husk'.

Er det ikke "Ray of Light"?

mvh
Christina
--
Anyone that cold-blooded and vicious on the surface
has to be madly passionate inside;

Fra : HALLUM

Dato : 06-12-01 23:20

Jo !

Fra : John K

Dato : 07-12-01 01:23

> Det er noget med Madonna... Hvad sangen hedder, kan jeg ikke husk'.

Ray of Light fra '98 :)

Mvh

John K

Fra : Troels

Dato : 07-12-01 01:25

> Det er noget med Madonna... Hvad sangen hedder, kan jeg ikke husk'.

Ray of light

/Troels

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-12-01 01:55

Troels skrev:

> Ray of light

Som Microsoft vist har betalt mesterslanten for at måtte bruge. Men
hva' - det går nok ikke konkurs af dén grund.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Neuman

Dato : 07-12-01 11:21

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9up3ul$lvf$1@sunsite.dk...

> Som Microsoft vist har betalt mesterslanten for at måtte bruge. Men
> hva' - det går nok ikke konkurs af dén grund.

Vildledene musik....de burde snarere have valgt 'frozen'

Fra : Jonny Jensen

Dato : 07-12-01 11:33

> Vildledene musik....de burde snarere have valgt 'frozen'

LoOoL!

Jonny

Fra : Kasper Aae

Dato : 07-12-01 16:31

On Fri, 7 Dec 2001 11:21:01 +0100, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

>Vildledene musik....de burde snarere have valgt 'frozen'

hahaha! Touché! ; )

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-12-01 11:45

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>

> Som Microsoft vist har betalt mesterslanten for at måtte bruge. Men
> hva' - det går nok ikke konkurs af dén grund.

"Mesterslanten" - er det et særligt aalborgensisk "touch", Peter?

PS. Er min citatquiz for svær for dig?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Troels

Dato : 07-12-01 15:24

> Som Microsoft vist har betalt mesterslanten for at måtte bruge. Men
> hva' - det går nok ikke konkurs af dén grund.

Det tænkte jeg også på, men det er på et eller andet plan rart at høre en
original sang og ikke et eller andet plagiat som i diverse
hårproduktreklamer....

/Troels