Syg Mac
Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 06-12-01 22:19

Hej Ng.

I den seneste tid, syntes jeg at min Mac er blevet langsom. Jeg har prøvet
at geninstaller Mac OS 9.2. Men det har ikke hjulpet. Jeg har prøvet at
zappe pram'en. Med det har ikke hjulpet. Jeg har prøvet at downloade
Norton Antivirus, men den har ikke fundet nogle virus. Def filen var dog fra
i sommers.

Har andre nogle ideer ???

Mvh.
Jens

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 06-12-01 22:45

Jens H. Nielsen <Jens@japok.dk> wrote:

> [...]
> zappe pram'en. Med det har ikke hjulpet. Jeg har prøvet at downloade
> Norton Antivirus, men den har ikke fundet nogle virus. Def filen var dog fra

Prøv lige at skrive lidt om hvad det er for en Mac du har, OS, RAM og så
videre, så stiller vi en diagnose.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 07-12-01 01:26

in article 1f40n5m.dfvqx3uod4nlN%jesper@gylling.net, Jesper Haaber Gylling
at jesper@gylling.net wrote on 12/6/01 10:44 PM:

> Prøv lige at skrive lidt om hvad det er for en Mac du har, OS, RAM og så
> videre, så stiller vi en diagnose.

Jeg har en G4 450 Mhz med 384 Mb. ram. 20 Gb HD. Lige nu kører jeg Mac OS
9.2 (US). Jeg plejer at køre Mac OS X 10.1. Jeg skal da også tilbage til X,
men det bliver ikke før i weekenden.

Mvh.
Jens

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 02:01

> [...]

> 9.2 (US). Jeg plejer at køre Mac OS X 10.1. Jeg skal da også tilbage til X,

hvad er det der er blevet langsommere?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 07-12-01 03:07

Hele systemet. :( det er generalt.

in article 1f40w0u.1qf7sh01hi6fctN%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 06:43

Jens H. Nielsen <Jens@japok.dk> wrote:

> Hele systemet. :( det er generalt.

du er nok nød til at være mere specifik

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Jens H. Nielsen

Dato : 07-12-01 10:59

in article 1f410pe.6k136s17mt7fgN%spam@reippuert.dk, Morten Reippuert
Knudsen at spam@reippuert.dk wrote on 12/7/01 6:42 AM:

> du er nok nød til at være mere specifik

Jeg installeret Mac OS 9.2, ogå gik det væk. mystisk....
Men det vigtigest er at det igen kører som det skal:)

Tak for hjælpen.
Jens

Fra : Thøger

Dato : 07-12-01 12:16

En overfragmenteret hd kan have været det der drillede, en tur med speed
disc eller techtool kunne have ryddet op... måske.

/Thøger
--
Brutus! - lad den kniv ligge... jeg ved ikke hvad der stikker dig!?!