Hvilken udgave af disse film skal man købe~
Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 06-12-01 22:04

mht. DTS, extras osv

Evolution
Scary movies 2
Dude wheres my car
Shadow of the vampire

hvor kan jeg ellers selv finde info på disse titler ?

Nicholas

Fra : HKJ

Dato : 06-12-01 22:31

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> wrote in message
> mht. DTS, extras osv
>
> Evolution
> Scary movies 2
> Dude wheres my car
> Shadow of the vampire
>
> hvor kan jeg ellers selv finde info på disse titler ?

Et godt sted at sammenligne udgivelser plejer at være:

http://www.dvdcompare.org.uk/

men det ser ikke ud til at virke i øjeblikket.

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 07-12-01 10:32

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote in message

> "Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> wrote in message

> Et godt sted at sammenligne udgivelser plejer at være:
>
> http://www.dvdcompare.org.uk/
>
> men det ser ikke ud til at virke i øjeblikket.

ok virker nu

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-12-01 06:48

> Dude wheres my car

Kun et lille spørgsmål inden du bestiller. Har du set denne film??
Personligt har jeg nemlig svært ved at se hvad nogen ser i denne film. Er
jeg ene om det?

Tenz.

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 07-12-01 09:45

Hej

Tenzel Kim wrote:
> Kun et lille spørgsmål inden du bestiller. Har du set denne film??
> Personligt har jeg nemlig svært ved at se hvad nogen ser i denne film.
> Er jeg ene om det?

Der findes mennesker der finder den morsom, og tror de kan blive ved
med at se den igen og igen uden at den bliver megaplat og overdone,
hvilket den for mig allerede var 20 minutter inde i filmen.... Hvis
bare filmen havde været lavet ordentligt, og ikke engang specielt godt,
bare NORMALT godt, så kunne jeg nok se igennem med humoren, for den er
da sjov nok første gang man ser den synes jeg, noget af den da..... Men
filmen er simpelthen latterligt dårligt lavet, det er makværk på alle
leder...... Det er sådan en film man kunne få hovedpine af at se......

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 07-12-01 10:35

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> wrote in message
> [...]
> med at se den igen og igen uden at den bliver megaplat og overdone,
> hvilket den for mig allerede var 20 minutter inde i filmen....

Ja tak,
Start en ny tråd hvis du vil diskutere filmen, ellers prøv at forhold dig
til hvad jeg spurgte om.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-12-01 10:58

Nicholas F. Bryde skrev:

> Start en ny tråd hvis du vil diskutere filmen, ellers prøv at
> forhold dig til hvad jeg spurgte om.

Hvor længe har du været på Usenet?

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 07-12-01 11:35

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> Hvor længe har du været på Usenet ?

Hvorfor, jeg kontatere bare, at man heller vil diskutere filmsmag end at
svar på mit spørgsmål. Men det kan jeg forstå er helt forkert.
Men for at vende tilbage til dit retoriske sprøgsmål har jeg vel været på
usenet +5 år.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 07-12-01 12:34

Nicholas F. Bryde skrev:

> Hvorfor, jeg kontatere bare, at man heller vil diskutere
> filmsmag end at svar på mit spørgsmål. Men det kan jeg
> forstå er helt forkert.

Du ejer jo ikke din tråd. Du sætter den i gang, og så skriver folk, lige
nøjagtigt hvad de har lyst til. Så længe det efterfølgende indlæg er
inden for gruppens fundats og har relation til tråden, er alt normalt.
Begge krav er opfyldt her. Du nævner nogle film, og så er det ganske
naturligt også at diskutere deres kvaliteter eller mangel på samme.
Tråde udvikler sig jo ikke serielt, men parallelt. Hvis folk kan svare
på dit spørgsmål, vil de gøre det. Hvis de hellere vil bedømme filmene,
gør de det. Sådan er vilkårerne på Usenet.

> Men for at vende tilbage til dit retoriske sprøgsmål har jeg
> vel været på usenet +5 år.

Og du har aldrig før oplevet, at en tråd udvikler sig til at handle om
andet end det initierende spørgsmål? Spøjst ...

Men den diskussion hører vist nærmere til i dk.admin.netikette, hvortil
jeg FUT'ter.

FUT: dk.admin.netikette

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 07-12-01 10:34

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> wrote in message

> Kun et lille spørgsmål inden du bestiller. Har du set denne film??

oh ja.

> Personligt har jeg nemlig svært ved at se hvad nogen ser i denne film. Er
> jeg ene om det?

Og ??
Jeg spurgte vist ikke hvad du syntes om den filmen, så spar unødige
kommentar.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-12-01 11:04

> oh ja.

Er

> Og ??
> Jeg spurgte vist ikke hvad du syntes om den filmen, så spar unødige
> kommentar.

Undskyld. Jeg spurgte egentlig kun for at kunne advare dig i tilfælde af at
du ikke havde set den. Men hvis du har set den og syntes om den, så kan jeg
bare konstatere at vi har forskellig smag og lade dig nyde filmen.

Der var intet ondt ment i min kommentar overhovedet. Jeg burde nok ha
formuleret min "Er jeg ene om det" kommentar da det jeg engentlig ville var
at høre andres meninger både på godt og ondt for at du bedre ville kunne
finde ud af om det var en film for dig.

Sorry, nok engang.

Tenz.

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 07-12-01 11:46

> Er

> Undskyld. Jeg spurgte egentlig kun for at kunne advare dig i tilfælde af
at
> du ikke havde set den.

Ok. fair nok. Det var heller ikke meningen at jeg skulle fare op på den
måde.

>Mn hvis du har set den og syntes om den, så kan jeg
> bare konstatere at vi har forskellig smag og lade dig nyde filmen.

Det skal der også være plads til, det ville unægtligt være lidt kedeligt
hvis vi alle have samme smag. Men jeg medgiver dig at det ikke er en film
man "nyder" på sammme på som f.eks. scary movie ;)

> [...]
var
> at høre andres meninger både på godt og ondt for at du bedre ville kunne

ok, det er forståligt nok, da filmen ikke hører til i den bedre ende.

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-12-01 10:58

> Kun et lille spørgsmål inden du bestiller. Har du set denne film??
> Personligt har jeg nemlig svært ved at se hvad nogen ser i denne film. Er
> jeg ene om det?

Den er da meget sjov første gang man ser den. Men jeg tvivler på at jeg
nogensinde vil se den igen, så at ofre 200 kr på den ville jeg synes var
spild af penge.

/Martin