Kelpasan+
Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 06-12-01 22:07

Jeg er en pige på 18 år. Jeg er fornylig begyndt at løbe en tur hver dag og
tager desuden kelpasan+ hver dag. Jeg vil bare gerne vide om der er nogen
der ved noget om kelpasan+, jeg synes nemlig at mit hjerte nogen gange
begynder at løbe løbsk efter at jeg er begyndt at tage det! Jeg har købt det
i matas og ekspeditienten sagde at det var fint til at sætte stofskiftet op
og hun foreslog mig at tage 2 hver morgen i 10 dage og derefter tage 1 hver
morgen i 10 dage osv.
Jeg vil bare gerne vide om kelpasan+ på nogen måde kan være usundt og om det
har en effekt på hjertet!

MVH Lisbeth

ps: skriver i kærestens navn derfor navnet Daniel Blankensteiner*gg*