WFRP - Cleric
Fra : christian

Dato : 06-12-01 21:54

Hvor pokker står regler til Cleric i Warhammer Fantasy - Altså hans liste
med Spilles - Det står at han/hun kan tage Cleric spells level 1-4....Men de
står ikke nogen steder i grundenbog ? - Hvor står de så henne ?....En fejl ?

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 06-12-01 22:14

"christian" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
de
> står ikke nogen steder i grundenbog ? - Hvor står de så henne ?....En fejl
?

Cleric bruger Battle Magic spells (jeg kan ikke lige huske hvor det står).

MEN dette har højst sandsynligt ændres i og med at bogen Realms of Socery er
udkommet. Jeg har dog ikke læst denne bog, så der kan jeg ikke hjælpe dig.
--
Andreas
http://www.solitude.dk

Fra : Linus Riel Petersen

Dato : 07-12-01 15:51

christian wrote:

> Hvor pokker star regler til Cleric i Warhammer Fantasy - Altsa hans liste
> med Spilles - Det star at han/hun kan tage Cleric spells level 1-4....Men
> de star ikke nogen steder i grundenbog ? - Hvor star de sa henne ?....En
> fejl ?

De spells en cleric kan bruge i WFRP star under Religion & Belief.
Her star de under de forskellige guder, under Spell Use, for eksempel kan
clerics for Manann bruge: Petty og Elemental.

Haber det hj?lper.
Linus