9.2.1 & PowerBook G3 (original/3500)
Fra : BjarneDM

Dato : 06-12-01 21:17

Ifølge Apples oplysninger fungerer 9.2.1 *IKKE* på den allerførste
PowerBook G3 (

Er der nogen der ved, om det er muligt at "snyde" installeren etc til
alligevel at få det til at virke ???

Bjarne D Mathiesen
København ; Danmark ; Europa

Fra : thomas schreiber

Dato : 06-12-01 22:10

Har du prøvet at installere det på maksinen? Man skal ikke tro på alt man
læser på internettet.

/Thomas

Fra : BjarneDM

Dato : 09-12-01 15:13

*Har* prøvet
Får bare at vide, at dette program ikke virker på denne maskine (
Jer kan huske, at jeg på et tidspunkt har set noget om nogle programmer
der kunne få enhver maskine til at være en anden maskine, men hvor !"#EUR%
det var, kan jeg ikke huske (

Bjarne D Mathiesen
København ; Danmark ; Europa

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-12-01 15:18

In article <3C137153.2040308@get2net.dk>,
> [...]

> der kunne få enhver maskine til at være en anden maskine, men hvor !"#EUR%

Er der nogen speciel grund til at du gerne vil køre med en, i bedste
fald, ustabil computer?

Gider du forresten skrive nedenunder set du svarer på?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : BjarneDM

Dato : 10-12-01 22:07

Martin Edlich wrote:

> Er der nogen speciel grund til at du gerne vil køre med en, i bedste
> fald, ustabil computer?

Helt ærligt:
hvis jeg har lyst til at eksperimentere med at lege med 9.2.1 for at se
om det alligevel ikke skulle virke må det vel for f..... være min helt
egen sag !!!
Jeg forstår simpelthen ikke at du spørger om det ¿¿¿¿¿

--
Bjarne D Mathiesen

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-12-01 23:48

In article <3C1523FA.8010007@get2net.dk>,

> Helt ærligt:
> hvis jeg har lyst til at eksperimentere med at lege med 9.2.1 for at se
> om det alligevel ikke skulle virke må det vel for f..... være min helt
> egen sag !!!

Er der nogen der har forbudt dig noget?

> Jeg forstår simpelthen ikke at du spørger om det

Interesse.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : BjarneDM

Dato : 11-12-01 23:56

Martin Edlich wrote:

> Interesse.

Det irriterer mig simpelthen at jeg ikke kan bruge 9.2.1 & 2 på en
computer jeg er rimeligt sikker på godt kan køre det

Det er det samme med OS X : 10beta & 10.0.4 kunne godt køre på G3/3500,
men 10.1 og op kan *ikke* (

--
Bjarne D Mathiesen

Fra : BjarneDM

Dato : 12-12-01 04:27

har *selv* fundet den nødvendige information !!!

http://www.macfixitforums.com/php/showflat.php?Cat=&Board=OS92

Bjarne D Mathiesen
København ; Danmark ; Europa

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-12-01 05:25

In article <3C16CE92.3000801@get2net.dk>,
BjarneDM <mac.bjarnedm@get2net.dk> wrote:

> har *selv* fundet den nødvendige information

Stor dreng

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk