Salg af thailabds billeter 2 stk.
Fra : Boye

Dato : 06-12-01 20:55

Salg af 2 stk. thailands billeter Bangkok.

Afrejse den 24 december 2001 til den 12 januar 2002
byd her i gruppen samt send en CC til kill@it.dk
er ikke åben og der er ikke inkl. hotel.

Start bud er 4500 kr.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-12-01 17:54

Boye wrote:

> Salg af 2 stk. thailands billeter Bangkok.
>
> Klip

Du kan ikke sælge dine rejser her. (Må ikke.)
Denne gruppe er kun en diskussionsgruppe.

Brug dk.marked.xxx

Læs her for mere info: http://www.usenet.dk/info/

Mvh. Jørgen

Fra : leif

Dato : 07-12-01 23:04

> [...]

> Klip

>Du kan ikke sælge dine rejser her. (Må ikke.)
>Denne gruppe er kun en diskussionsgruppe.

Når en eller privat person har et godt tilbud som dette, kan det da kun være
i alles interesse at vi hører om det..
Nu har jeg desværre ikke mulighed for at rejse i julen, ellers havde jeg
været den første til at byde på billetterne.

Jeg er helt enig i at diverse forretninger / firmaer / håbefulde web site
ejere ikke skal bruge gruppen til reklame.

mvh

Leif

Fra : John K

Dato : 08-12-01 02:10

> [...]
>
> Jeg er helt enig i at diverse forretninger / firmaer / håbefulde web site
> ejere ikke skal bruge gruppen til reklame.

Enig.

Mvh

John K

Fra : alexbo

Dato : 08-12-01 20:45

"leif" <siripot@mail.dk> skrev

> Når en eller privat person har et godt tilbud som dette, kan det da
kun være
> i alles interesse at vi hører om det..

Hvis det er et godt tilbud, kan det da være ligemeget om det er en
privat person, eller et rejsebureau, der har nogle billeter i
overskud.
Og så er der ikke langt til at denne NG bliver klistret til med
reklamer.
Jeg ikke se, hvordan en auktion kan være et godt tilbud.

Jeg kender forøvrigt ikke nogle sælgere, private eller professionelle,
der ikke synes deres tilbud er godt.

mvh
Alex Christensen

Fra : leif

Dato : 09-12-01 20:26

det er snart jul..

Leif

Fra : alexbo

Dato : 09-12-01 20:59

> det er snart jul..

Er det så nu, vi skal være rare ved hinanden?

alex

Fra : Rasser

Dato : 08-12-01 08:01

Hejsa

Så længe der ikke kan henvises til en korrekt NG, der kan bruges til at
sælge billetter og rejser fra private, så syntes jeg det er ok at placere
dem her.

<><><><><><><><><><><><><><>

Med Venlig Hilsen

Rasser

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-12-01 23:47

Du kommer i klammerier med gruppen ved at prøve at sælge dine billetter her
!

Til gengæld er du velkommen til at sælge dem på mit websites forum.

Hvor det er, finder du ud af ved at kikke på min signatur !

Med venlig hilsen

Kim Larsen