Køb af Ericsson T65 - hvor?
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 06-12-01 20:30

Hej.

Jeg vil ha' mig en Ericsson T65 og det skal være nu
(jeg er godt klar over at det ikke kan blive *lige* nu her kl. 20.30),
men så i morgen da.

Er der nogen der ved hvor kan jeg købe sådan én? Enten i Århus området
eller online.
Jeg har ikke kunnet finde den nogen steder.
www.tele2shop.dk skriver "kommer 4. kvartal" og TDCs ebutik
http://shop.teledanmark.dk har fjernet den fra deres oversigt

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-12-01 20:37

"Jesper Rasmussen" <jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> eller online.
> Jeg har ikke kunnet finde den nogen steder.

Jeg skulle lige til at sige tele2shop men åbenbart ikke alligevel

Se: http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=T65

og
http://www.hallo.dk/cfml/index.cfm?show=mobiltelefoner/forhandlere_resultat.
cfm&nModelNo=122

Fra : Niller

Dato : 09-12-01 16:08

> Er der nogen der ved hvor kan jeg købe sådan én? Enten i Århus området
> eller online.

Orange har dem. 2099,-

e/gards

Niels

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-12-01 16:16

On Sun, 9 Dec 2001 16:08:09 +0100, "Niller" <niels@priestyard.dk>
wrote:

>Orange har dem. 2099,-

Ja, men *har* de dem nu også?

Det skal også helst være uden abb., men det er nok svært her i
starten. Er der nogen der kan låse en T65'er op?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-12-01 23:54

Hej

Jesper Rasmussen <jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg vil ha' mig en Ericsson T65 og det skal være nu

>Er der nogen der ved hvor kan jeg købe sådan én? Enten i Århus området
>eller online.

TDC annoncerer med den idet reklameblad der kom tidligere i denne uge!

www.edbpriser.dk annoncerer både Eurotalk og Tele-Vanløse med at de
har den på lager, prisen uden abb. ligger på 2600 - 2700 kr.

Begge steder kan du købe online.

--
M.v.h. Ole®