Prompt
Fra : The MaXx

Dato : 06-12-01 20:10

Hej Gruppe.

Jeg skal have programmeret en prompt til et API jeg har lavet.
Jeg er startet ud med at lave en JFrame, med en JTextArea.... men:

Hvordan kan jeg lave min JTextArea sådan, at brugeren ikke kan slette eller
ændre i det der er skrevet (enten af programmet eller brugeren), og sådan at
programmet kan ændre i teksten som den vil. Lidt som en dos prompt?.

Jeg er lidt på bar bund, så et par tips eller et godt link ville være fedt.

The MaXx

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 06-12-01 20:29

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "The MaXx"
<the_maxx@mail.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and
I had to correct this gibberish:

> [...]
>ændre i det der er skrevet (enten af programmet eller brugeren), og sådan at
>programmet kan ændre i teksten som den vil. Lidt som en dos prompt?.

Jeg tror følgende er hvad du leder efter:

setEditable
public void setEditable(boolean b)
Sets the specified boolean to indicate whether or not this
TextComponent should be editable. A PropertyChange event ("editable")
is fired when the state is changed.

Parameters:
b - the boolean to be set

(Nedarvet fra JTextComponent).
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?