Embellish installationsproblemer!
Fra : Peter Jespersen

Dato : 06-12-01 20:05

Hola!

Har lige forsøgt at installere Dadaware Embellish for OS/2, men
løber ind i en "epfipii.dll" fejl...det pudsige er at den er
kopieret ind fra Netscape - i udpakket tilstand...har ligeledes
kopieret en pakket version ind fra HOBLink for det tilfælde at
den hellere ville have den på denne måde - nope jeg kunne rende
og hønse .... Kræver det en bestemt version af biblioteket ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Why can't you be a non-conformist, like everyone else?

Fra : peter volsted

Dato : 06-12-01 19:36

hi

> [...]
> den hellere ville have den på denne måde - nope jeg kunne rende
> og hønse .... Kræver det en bestemt version af biblioteket ??

Fra www.dadaware.com:
"Embellish for OS/2 - We have recieved reports about problems with a missing
file called EPFIPII.DLL needed for instal
lation. We are looking into this, please do not send emails. Several users
have reported a workaround though - If you have Net
scape adding Netscape's SIUTIL directory to your libpath statement takes care
of the problem."

jeg har kun dl'ed - ikke prøvet inst. endnu. Fortæl gerne om det var
løsningen.

--
good luck

peter

Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-12-01 19:47

On Thu, 06 Dec 2001 19:36:03 +0100, peter volsted wrote:

>hi

<snip>

> [...]
>of the problem."
>
>jeg har kun dl'ed - ikke prøvet inst. endnu. Fortæl gerne om det var

Det var det sidste gang, men denne hersens gang kan den ikke
lide det!
Gad vide om det er ecs-relateret!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you.

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-01 08:59

On 07/12/01 18:47, in article
syljurryvyybtvpnyqx.gnzzep0.pminews@news.tele.dk, "Peter Jespersen"
<flywheel@illogical.dk> wrote:

> [...]
> flywheel@illogical.dk
> http://www.illogical.dk
> Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you.

Det har intet som helst med eCS at gøre, da det samme til tider har været
tilfældet under gode gamle, stabile OS/2 Warp 4.0. Selv har jeg aldrig mødt
problemet, der angiveligt kan afhjælpes ved at installere Netscape
Communicator 4.61 inden Embellish og lade installationsfilerne være -- så
skulle Embellish kunne finde ud af det hele!

/Søren G.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 11-12-01 12:04

Søren Grønning Iversen wrote:

<snip>

> [...]
> Communicator 4.61 inden Embellish og lade installationsfilerne være -- så
> skulle Embellish kunne finde ud af det hele!

NC 4.61 er installeret, det var derfra jeg først lånte biblioteket!
Har dog aldrig været ude for at Embellish selv kunne finde ud af det,
men det har været nok at kopiere det omtalte dynamiske bibliotek ind
imellem installationsfilerne, hver eneste gang .... denne hersens gang
nægter den dog pure!

Live long and prosper...