Advarsel !!!!
Fra : Aj

Dato : 06-12-01 18:10

Der er lige kommet en ny Detonator 23.11

Som jeg har prøvet på Xp, lad det lort væger
og hold jer til den i har nu for efter jeg skulle spile
Counter-Strike kunne jeg se at grafikken bedyndte
at hoppe lidt i de spillet ....... ;o(

Aj

Fra : Peter Krogh

Dato : 06-12-01 18:12

Ingen problemmer her og jeg kører XP og Detonator 23.11

Mvh Peter

Fra : Emil Rune

Dato : 06-12-01 18:34

"Aj" <Bumma@Lumma.DK> skrev i en meddelelse
> [...]
> og hold jer til den i har nu for efter jeg skulle spile
> Counter-Strike kunne jeg se at grafikken bedyndte

Amen to that....jeg kører win2k og prøvede den også...fik underlige
fejlmeddelelser i Return to Castle Wolfenstein og Quake III. Skiftede
tilbage til 21.83, og har igen ingen problemer ;)

Fra : Lars Krag

Dato : 06-12-01 18:59

> [...]
> og hold jer til den i har nu for efter jeg skulle spile
> Counter-Strike kunne jeg se at grafikken bedyndte

Ja mine erfaringer er heller ikke for gode med win98 23.11
driverne. Især DirectX spil kørte forfærdeligt, især FS2002.
RTCW havde også problemer. Jeg har læst at især systemer
med Via bundkort skulle være hårdest ramt pga. en fejl i
driverne specifikt ifbm. Via. Kilde: Inquirer og Nvnews.

Lars

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 06-12-01 21:59

GF3 ti200 og 23.11, Win2000pro. Ingen problemer her...

Martin

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-12-01 23:50

> [...]
> og hold jer til den i har nu for efter jeg skulle spile
> Counter-Strike kunne jeg se at grafikken bedyndte

Jeg har Win Xp Pro, Asus A7M266 (Kun VIA i den ene af broerne, kan dog ikke lige huske om det er nord eller syd ), Hercules Gf3 Ti500, Det4 23.11 og alle mine spil: Return to Castle Wolfenstein, Ghost Recon, Fifa2002, samt HL/CS kører perfekt

Ak, endnu en gang kunne det tyde på at VIA-folket straffes. Træls for jer!

Flemming

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 07-12-01 13:00

Har et soltek sl75kav og tnt2 ultra . alt kører perfekt

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-12-01 09:43

"Jan Vilhelmsen" <jan-v@tdcadsl.dk> wrote in message
> Har et soltek sl75kav og tnt2 ultra . alt kører perfekt
> "Flemming Joensson" <joensson@cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
>
> "Aj" <Bumma@Lumma.DK> wrote in message

Abit BP6 366@550Mhz celeron og Asus V7100(MX) WinXP og 23.11

Første gang nogensinde i XP kører alle spil stabilt :) ... og hurtigt, og
flydende, og ser godt og . ohgog gogogogogogogoggggggg .. ARRGH !!!

MasterYeti

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-12-01 17:32

> [...]
> og hold jer til den i har nu for efter jeg skulle spile
> Counter-Strike kunne jeg se at grafikken bedyndte

Jeg har et Asus K7V-t (Via KX133) og Inno3D Geforce 2 GTS, de virker ok her
i alle spil!

Mvh Thomas

Fra : Jonny Jensen

Dato : 08-12-01 13:50

GF3TI500, WinXP og Dtonator 23.11

Alt ser perfekt ud, ingen fejl og 1-200 mere i 3Dmark2001

Jonny.

Fra : Martin K. Henrichsen

Dato : 09-12-01 23:16

Hvad går din advarsel ud på? Kom-kom...