Delphi 3
Fra : Thomas

Dato : 06-12-01 17:31

Hej

Nogen der ved hvor man kan få fat i delphi 3?
kører det under windows?
Hvis ikke dette program er tilgængeligt længere kan man så arbejde videre på
sine gamle delphi 3 filer i den nyeste udgave af delphi?

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-12-01 22:50

"Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor man kan få fat i delphi 3?
Det var engang med som gratis forside cd på AOD

> kører det under windows?
Ja, det er ikke så gammelt endda, nok ca. fra 97

> Hvis ikke dette program er tilgængeligt længere kan man så arbejde videre

> sine gamle delphi 3 filer i den nyeste udgave af delphi?
Ja

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 07-12-01 08:41

Uffe Kousgaard wrote:

> "Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> wrote in message
> Det var engang med som gratis forside cd på AOD

> Ja, det er ikke så gammelt endda, nok ca. fra 97

> på
> Ja

.................hmmmmm desvære ikke altid uden problemer.......men det er en
størrere omgang at komme igennem her, og det er heller ikke sikkeret at du vil
opleve noget..........

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 07-12-01 08:53

"Finn Bindeballe" <finnb@post6.tele.dk> wrote in message

> [...]
en
> størrere omgang at komme igennem her, og det er heller ikke sikkeret at du

Ok, lad mig formulere det på denne måde: Man kan arbejde videre på filerne,
men der skal evt. foretages mindre ændringer hist og pist. Men i det store
og hele er det kun mindre ændringer. Selve filformatet kan f.eks. uden
problemer åbnes med mindre der i de streamede dfm filer er ukendte
komponenter. Så kan det evt. blive lidt besværligt.

hilsen
Uffe