Unlock Ericsson T28
Fra : Bjørn Hansen

Dato : 06-12-01 16:05

Er der en behjertet person her i Århus eller omegn der kan fjerne koden på
en Ericsson T28. Eller endnu bedre fortælle mig hvordan jeg selv kan gøre
det.

bjh@oncable.dk

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 06-12-01 16:47

Du kan selv gøre det ved hjælp af et Datakabel, og programmet ATR Serv 5.3
som du bl.a. kan finde på http://mobile.box.sk

Datakablet kan får for 99 kr og kan iøvrigt oplåse mange andre Ericsson
modeller !

/ MOBILUDSALG.dk
Mobiltilbehør får ganske enkelt ikke billigere !! priseksempler :
DATAKABLER KUN 99.- / FRONTE TIL NOKIA KUN 25.- / HÅNDFRI KUN 25.-

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-12-01 16:59

MOBILUDSALG.dk skrev:

>Du kan selv gøre det ved hjælp af et Datakabel

Du svarer to gange på to ens indlæg fra samme person?

Kan jeg ikke få dig til at skrive UNDER det du svarer på, som jeg har
gjort her. Du må meget gerne også sætte "-- " som skillelinie før din
signatur.

Desuden er det velset at man bruger sit rigtige navn når man poster.

FUT: dk.admin.netikette - svar på dette indlæg havner der.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: http://www.usenet.dk/netikette/
Læs om signaturer: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Falckmand

Dato : 06-12-01 21:30

Hej Bjørn!
Jeg bor i Bjerringbro hvis det er tæt nok på.
Du er velkommen til at kontakte mig eller kig på:
www.12unlocked.subnet.dk

Mvh. Lars