pc maclan
Fra : news.tele.dk

Dato : 06-12-01 15:37

Jeg har netop installeret Windows XP på min, men har nu det problem at jeg
kan ikke tilgå mac´erne på netværket. Mac´erne kan godt gå på pc´ens share.
Hvad sker der?

Mvh Henrik

Fra : *nico*

Dato : 06-12-01 16:52

"news.tele.dk" <henrik.dencker@rc-media.dk> wrote in message
> Jeg har netop installeret Windows XP på min, men har nu det problem at jeg
> kan ikke tilgå mac´erne på netværket. Mac´erne kan godt gå på pc´ens
> [...]

Er det den version af Maclan til XP du har ??
Man kan nemmelig ikke bruge versionen til w2k Version 8.0-8-1

Med de versioner kan man dog fange æblesnak printere

Nicolai