Fjerne bremse støv
Fra : john holm jensen

Dato : 06-12-01 14:22

Hej alle.

Er der nogen som kender et godt middel, som ikke skader crom og lign. til at
fjerne bremse støv fra fælge og ege.

Mvh
John

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-12-01 14:52

john holm jensen <johndc@esenet.dk> wrote in article
<3c0f70b8$0$7918$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Hej alle.
>
> Er der nogen som kender et godt middel, som ikke skader crom og lign. til
> [...]

WD40
--
Søren
wd40bruger@motortosse.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-12-01 14:57

On Thu, 6 Dec 2001 13:52:05 +0000 (UTC), "Søren L Hansen"
<lindholt@REMOVETHISperson.dk> wrote:

>WD40

Jepper ..works for me,og hvad man ikke kan lave med WD40,gaffa og
kabelstrips er ikke værd at lave

-M

Fra : Christian Raaby

Dato : 06-12-01 15:08

"john holm jensen" <johndc@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
>
> Er der nogen som kender et godt middel, som ikke skader crom og lign. til
> [...]

Lampeolie eller petroleum på en klud.

Mvh.

Christian
TL1000S

Fra : Armand

Dato : 06-12-01 16:24

john holm jensen <johndc@esenet.dk> skrev i en
> Hej alle.
>
> Er der nogen som kender et godt middel, som ikke skader crom og lign.
> til at fjerne bremse støv fra fælge og ege.

Barberskum - Natten over, således at det tørrer ind efter at have løsnet
smudset fra overfladen

--
Armand.
(med sit snavs-iblødsætnings trick #1)

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-12-01 10:27

> Er der nogen som kender et godt middel, som ikke skader crom og lign. til
at
> fjerne bremse støv fra fælge og ege.

Havde samme problem for nogle år siden på nogle kawa-grønne fælge. Jeg
spurgte på den lokale tank og fik fælgrens med hjem. Det var bedre end
barberskum (jeg bruger gel:) natten over - det havde en forbavsende effektiv
virkning

mvh
Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Søren L Hansen

Dato : 07-12-01 12:18

Jonas Holt <jholt@norden-fjords.dk> wrote in article
<3c108d6d$0$77388$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Havde samme problem for nogle år siden på nogle kawa-grønne fælge. Jeg
> spurgte på den lokale tank og fik fælgrens med hjem. Det var bedre end
> barberskum (jeg bruger gel:)

Kan vi mon lave en tråd ligeså lang som den gang vi diskuterede
skægtrimmere?
Når jeg ellers har glat ansigt bruger jeg barberolie!!
http://www.u-net.com/shaving/info.html prøv det, og du vil aldrig bruge
andet.

--
Søren
skægabe@motortosse.dk

Fra : Pein

Dato : 07-12-01 20:18

"Søren L Hansen" wrote ...

> Når jeg ellers har glat ansigt bruger jeg barberolie!!

Jeg tror egentlig aldrig jeg har set dig med et glat ansigt.

> Søren
> skægabe@motortosse.dk

Says it all.

- Pein

Fra : Armand

Dato : 08-12-01 13:32

Pein <niels@pein.dk> skrev i en
> "Søren L Hansen" wrote ...

> Jeg tror egentlig aldrig jeg har set dig med et glat ansigt.

Akkurat som gældende for 99'9% af gruppens læsere!

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 10-12-01 14:22

Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
<9ut287$25ss$1@news.cybercity.dk>...

> Akkurat som gældende for 99'9% af gruppens læsere!

Ja, det er let, de har heller ikke set mig med mit skæggede fjæs! I
live-udgaven i hvert fald...
--
Søren
usynlig@motortosse.dk

Fra : Armand

Dato : 10-12-01 18:24

Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en
> Armand <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in article
> <9ut287$25ss$1@news.cybercity.dk>...

> Ja, det er let, de har heller ikke set mig med mit skæggede fjæs! I
> live-udgaven i hvert fald...

Touché!

--
Armand.
(der ellers har hilst på en del af motortosserne; men mangler Søren)