Endnu en god anmeldelse af LotR: FotR...
Fra : Emil Rune

Dato : 06-12-01 12:59

Der er en virkelig vellykket anmeldelse af Ringenes Herre på siden
http://www.screendaily.com/ , den er både kritisk og meget informativ

Hilsen Emil

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-12-01 17:24

Hejsa

Jeg kan også kun give mine varmeste anbefalinger.

Absolut en meget seværdig film.

Overdrevet flot. Suværen stemning.

Med venlig hilsen

Peter

Fra : Agricola

Dato : 06-12-01 18:00

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg kan også kun give mine varmeste anbefalinger.
>
> Absolut en meget seværdig film.
>
> Overdrevet flot. Suværen stemning.

bliver nødt til at spørge. Har du set den i Danmark?

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-12-01 18:10

Hejsa

Jep, i Cinemaxx, fisketorvet.

hilsen

Peter

Fra : Rune Schmidt Rasmuss~

Dato : 07-12-01 02:56

Ahva? - har du set Lord of the Rings i en bio herhjemme, til trods for den
har verdenspræmiere d. 19/12?
Godt nok har jeg billetter til snigpræmieren i Imperial, men hvis du
virkeligt HAR set den, så vil jeg sq tage hatten af for dig og kysse dine
fødder...

Mvh Rune Schmidt Rasmussen

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-12-01 06:54

Der var en specialforestilling den 4 december hvis jeg husker rigtigt. Tror
hovedsagligt det var branchefolk der var inde og se den men skal ikke vide
mig sikker. Så den selv for ca. 14 dage siden herhjemme og jeg kan kun give
Peter ret i at det er en rigtig flot film.

Mit eneste problem med den er at den bruger tre timer på at fortælle første
del af en tredelt historie og man derfor får en film der slutter en smule
brat efter min mening. På den anden side er en af filmen forcer at den
bruger tre timer på at fortælle historien og få det hele med. Så når alt
kommer til alt kan jeg vel egentlig kun brokke mig over at der er alt for
længe til de næste to film

Tenz.

Fra : Peter Larsen

Dato : 07-12-01 09:12

Hejsa

Du har ret i at det var en branche screening jeg var inde at se, arbejder
som operatør. :]

Jeg havde intet problemer med den måde den sluttede på. Faktisk er slut-
ter præcis der hvis jeg havde forstillet mig den ville. Helt kanon
cliffhanger
efter min mening. Som Mr. Beak fra AICN udtrykker de:

"It's like kicking off the STAR WARS saga with THE EMPIRE STRIKES BACK."

Og så er det jo meget dejligt at vide man enig med Peter Jackson med hensyn
til dramaturgi. ;)

Jeg kan ikke undgå at være nysgerrig, men hvordan har du set den Tenzel
Kim? Så vidt jeg ved har kopien ikke været i Danmark så længe.

Med Venlig Hilsen

Peter

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-12-01 11:13

> Jeg kan ikke undgå at være nysgerrig, men hvordan har du set den Tenzel
> Kim? Så vidt jeg ved har kopien ikke været i Danmark så længe.

Jo. Første kopi landede i Danmark tirsdag eller onsdag forrige uge så vidt
jeg husker. Jeg så den kort efter den ankom.

> Jeg havde intet problemer med den måde den sluttede på. Faktisk er
> slutter præcis der hvis jeg havde forstillet mig den ville. Helt kanon
> cliffhanger efter min mening.

Jeg er ganske enig i at det er en god cliffhanger. Jeg syntes bare et år er
lang tid at vente på at finde ud af hvad der så sker (har kun læst første
del i bogform). Kunne bedre lide den tidligere plan fra New Line's side om
at sende den ud med et halvt års interval.

Tenz.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-12-01 11:15

> Jo. Første kopi landede i Danmark tirsdag eller onsdag forrige uge så vidt
> jeg husker. Jeg så den kort efter den ankom.

Ehh, jeg mener sidste uge, ikke forrige uge.

Tenz.