Første prøvekørsel af 2002 Fireblade
Fra : Jacob Hornemann

Dato : 06-12-01 11:50

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-12-01 14:52

"Jacob Hornemann" <jhm@berlingske.dk> wrote in message
news:3C0F4D42.4B47AC96@berlingske.dk...
>http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=11468
7

>De lyder svært tilfredse...

Lyder som en MC jeg kunne tenke meg.

JS

Fra : albert

Dato : 06-12-01 15:16

>http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=11468
7

> >De lyder svært tilfredse...
>
> Lyder som en MC jeg kunne tenke meg.
>

> JS

Hvad skete der med planerne om en GSX-R1000 ?

mvh Albert

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-12-01 15:41

"albert" <albert@albertsmc.dk> wrote in message
> Hvad skete der med planerne om en GSX-R1000 ?
Jeg kunne ikke finne en til fornuftig pris før i slutten av juli i år, og da
syntes jeg det var litt for sent. Med en ny R1 og Blade på trappene for
2002, valgte jeg å vente. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva det blir,
vet kun at det blir noe annet ved neste sesongstart.

JS

Fra : Armand

Dato : 06-12-01 16:13

<origo@earthling.net> skrev i en news:9uo02i$8s8$1@sunsite.dk...

> [...]
og da
> syntes jeg det var litt for sent. Med en ny R1 og Blade på trappene

= "Never ending story" :-/

--
Armand.
(der brugte 10 år på at afvente hvad der ville ske med PC-priserne, og

Fra : origo@earthling.net

Dato : 06-12-01 17:03

> = "Never ending story" :-/

Presis. Nye modeller, nye spennende muligheter. Det har jeg intet imot.

JS

Fra : Armand

Dato : 07-12-01 18:23

<origo@earthling.net> skrev i en news:9uo4st$ro5$1@sunsite.dk...

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> Presis. Nye modeller, nye spennende muligheter. Det har jeg intet
imot.

Jeg indikerede mere håbløsheden i at vente på næste års model, hvor
rygterne om næste-næste års model så lokker én til at vælge den istedet,
hvorefter så - - - - -

--
Armand.

Fra : origo@earthling.net

Dato : 08-12-01 03:43

> Jeg indikerede mere håbløsheden i at vente på næste års model, hvor
> rygterne om næste-næste års model så lokker én til at vælge den istedet,
> hvorefter så - - - - -

Det ser jeg ikke noe håpløst i. Som nevnt fikk jeg først tilbudet om en 1000
i slutten av juli, og på det tidspunkt valgte jeg å vente, idet det kun
gjenstod 1½ måned av sesongen.

JS

Fra : Armand

Dato : 08-12-01 13:49

<origo@earthling.net> skrev i en news:9uruom$33h$1@sunsite.dk...

> [...]
> Det ser jeg ikke noe håpløst i. Som nevnt fikk jeg først tilbudet om
> en 1000 i slutten av juli, og på det tidspunkt valgte jeg å vente,

- - - Forudsat at samme leveringstermin ikke bliver aktuel for CBR'eren

--
Armand

Fra : Mads Lund

Dato : 10-12-01 08:32

> Det ser jeg ikke noe håpløst i. Som nevnt fikk jeg først tilbudet om en
1000
> i slutten av juli, og på det tidspunkt valgte jeg å vente, idet det kun
> gjenstod 1½ måned av sesongen.

Sikke da noget vrøvl. Sessonen slutter da ikke midt i september. Man skal
bare have lidt flere knallerter at vælge imellem

Jeg var f.eks ude og køre både lørdag og søndag

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-12-01 10:32

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message
> Sikke da noget vrøvl. Sessonen slutter da ikke midt i september. Man skal
> bare have lidt flere knallerter at vælge imellem
Ja, men nå var det ikke mudderknallerter jeg talte om. Forøvrig er jeg glad
for at jeg har mulighet til å holde så meget fri som jeg gjør i
sommerhalvåret. Det ville ikke holde hvis det var året rundt.

JS

Fra : Mads Lund

Dato : 10-12-01 10:52

> [...]
> for at jeg har mulighet til å holde så meget fri som jeg gjør i
> sommerhalvåret. Det ville ikke holde hvis det var året rundt.

Nej det er jo det evige problem

Men man kan vel godt køre på gadeknallerten til midt oktober (der lå vores
sidste RR løb så vidt jeg erindre.)

Anyway, der er rart at have en mudderknallert, for man undgår de værste
vinter deprisioner, som typisk vil begynde at melde sig her ved juletid.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : peterl

Dato : 06-12-01 17:57

Ja, den står også som nr. 1 hos mig, når jeg er sluppet af med den gamle...

-Peter L

Fra : Bo Thomsen

Dato : 06-12-01 18:19

> "Jacob Hornemann" <jhm@berlingske.dk> wrote in message
>
>http://www.motorcyclenews.com/news/detail?sectionID=212131&documentID=11468

jeg mener at der er andre før mig der har spurgt om dette, men prøver lige
igen
hvorfor p/()&$? er der nogle beskeder jeg ikke kan læse ? fx "første
prøvekørsel af ....."
mvh
bo thomsen- som måske futter i dk.edb.et-eller-andet

Fra : Michael K.S.

Dato : 06-12-01 18:20

On Thu, 6 Dec 2001 18:18:55 +0100, "Bo Thomsen"
<fjernes_hondavfr@ishoejby.dk> wrote:

>jeg mener at der er andre før mig der har spurgt om dette, men prøver lige
>igen
> hvorfor p/()&$? er der nogle beskeder jeg ikke kan læse ?

Skolepengene tilbage måske

> fx "første
>prøvekørsel af ....."

Hvad mener du med at du ikke kan læse det,er det linket du mener er
det måske fordi det er "knækket" over på 2 linier hos dig,i så fald
skal det lige limes sammen igen,f.eks med copy/paste.....

-M

Fra : Bo Thomsen

Dato : 06-12-01 18:31

> Skolepengene tilbage måske
LOL jeg må se at få købt et program der kan læse teksten højt fra pc'en.

> Hvad mener du med at du ikke kan læse det,er det linket du mener er
> det måske fordi det er "knækket" over på 2 linier hos dig,i så fald
> skal det lige limes sammen igen,f.eks med copy/paste.....
tsk tsk du har ski ret, jeg prøvede lige at klikke på linket fra den besked
jeg selv sendte,
pga. der var det sammenhængende.
og så virkede skidtet fint.
takker
bo

Fra : Armand

Dato : 07-12-01 17:05

Bo Thomsen <fjernes_hondavfr@ishoejby.dk> skrev i en
> tsk tsk du har ski ret, jeg prøvede lige at klikke på det
sammenhængende.
> linket fra den besked jeg selv sendte, og så virkede skidtet fint.

Tippet er, som Michael skriver, blot at kopiere hele det overbidte link
og derefter sætte det ind på adresselinien i webbrowseren!
Der er ikke "direkte" hyperlink-funktion derved; men det er et
alternativ!

--
Armand.

Fra : Bo Thomsen

Dato : 06-12-01 18:25

er det kun hos mig at denne link ikke virker? der kommer intet anden en
side/top margen.
http://www.motorcyclenews.com/news/details?sectionID=212131&documentID=11468

bo thomsen

Fra : Jonas Holt

Dato : 07-12-01 10:23

> er det kun hos mig at denne link ikke virker? der kommer intet anden en
> side/top margen.

http://www.motorcyclenews.com/news/details?sectionID=212131&documentID=11468

Virker fint her fra Vendsyssel

mvh