Vedr software upgrade af T39m
Fra : Brian Jensen

Dato : 06-12-01 01:19

Hej Gruppe.

Er der ikke nogen af jer der kan hjælpe mig med at få opgraderet min T39 ???
Den er en af de første der havnede på det danske marked, og jeg har da også
efter en hel del skriverier fået oplyst af Ericsson DK at den SW jeg har i
min er blevet opdateret de første mange gange allerede.

Kan jeg ikke opdatere den selv ?? ( gider ikke gi penge for ´ed... )

Jeg har alt hvad der kræves af hardware vil jeg tro, men mangler lisom
programmerne...

/Brian.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-12-01 06:51

"Brian Jensen" <Guffe@guffeonline.com> wrote in message

> Kan jeg ikke opdatere den selv ?? ( gider ikke gi penge for ´ed... )

Nej, det kræver speciel hardware, som kun findes hos Ericsson srevice
points. Den gode nyhed er at hvis der stadig er garanti på 'fonen, koster
det ikke noget - forudsat du kan bevise det sæføli. F.eks. med den orignale
kvittering.

Ebbe