Radeon vs. GeForce2 ??
Fra : Jan Heidemann

Dato : 05-12-01 20:22

Kort og godt, hvad er bedst ?
Daytona GeForce 2 TI 64 MB DDR Ram eller,
ATI Radeon 7000 32 MB DDR Ram ????
Det skal primært bruges til spil.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 06-12-01 08:03

På trods af at Jeg er STOR ATI fan - må jeg nok sige GF2 kortet i dette
tilfælde ! Hvorfor ikke købe et Radeon 7500.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 06-12-01 22:34

Jeg mener (og jeg tror at det er en udbredt holdning) at GF kortene slår det
meste andet indenfor samme pris område, når det gælder spil (3D), hvorimod
andre kort ATI, Matrox samt f.eks. Kyro chipsettet kommer på banen når
snakken falder på en kombination af 2D og 3D (Matrox er vist noget "skod"
til 3D), hvor GF kortene ikke er så stærke til 2D når prisen skal med i
billedet....Så hvis du vil spille: Daytona'en.......

Mvh
/Søren