Sku i ikke se at få jer en ordentlig diese~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-12-01 19:20

hej motorcyklister,
Skulle i ikke se at få jer en dieselmaskine som virkeligt rykker ?
se på:
http://www.marineturbine.com/products/superbike/motorcycles.htm

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jonas Holt

Dato : 05-12-01 19:50

> hej motorcyklister,
> Skulle i ikke se at få jer en dieselmaskine som virkeligt rykker ?
> se på:
> http://www.marineturbine.com/products/superbike/motorcycles.htm

Linket virker ikke...

Mvh
Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Bo Thomsen

Dato : 05-12-01 20:15

> Linket virker ikke...

kig her
http://www.marineturbine.com/superbike/motorcycles.htm

bo thomsen

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 05-12-01 20:11

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

> Linket virker ikke...

prøv dette istedet:
http://www.marineturbine.com/superbike/motorcycles.htm

--
Jacob

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-12-01 20:10

Undskyld, prøv dette link i stedet !

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-12-01 20:23

"Andreas M. Hansen" <nokke9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Undskyld, prøv dette link i stedet !
>
> http://www.marineturbine.com/superbike/motorcycles.htm
>
> mvh
>
> Andreas M. Hansen

Fedt !, så må den også kunne køre på fyringsolie til 5 kr. literen

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-01 23:01

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> "Andreas M. Hansen" <nokke9@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fedt !, så må den også kunne køre på fyringsolie til 5 kr. literen

Det kan gøres til det halve
--
mvh Jes Vestervang - der ikke ved noget om noget
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Robert

Dato : 05-12-01 21:45

"Andreas M. Hansen" <nokke9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

- - - - hmmmm ????
det er sgu da ikke en MOTOR-cykel

- helt sikkert en fed lyd når den starter.... eller ... øhh...

Robert

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-12-01 09:28

> det er sgu da ikke en MOTOR-cykel
> - helt sikkert en fed lyd når den starter.... eller ... øhh...
> Robert

Nej det er en raket med to støttehjul. 0-320km/t på 15.0 sekunder . Skal man
så ikke have hænderne bundet til styret .....

/A

Fra : Søren L Hansen

Dato : 06-12-01 11:11

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in article <9una6a$pqs$2@sunsite.dk>...

> Nej det er en raket med to støttehjul. 0-320km/t på 15.0 sekunder . Skal
man
> så ikke have hænderne bundet til styret .....

Det er da ingenting i forhold til de hurtige i Topfuel dragster, de går
rutinemæssigt over 220 miles/h på under 6,5 sekunder...
så kan de komme efter med deres dieseltraktor

Se f.eks. http://www.dragbike.com/news/11-01/wf_raceday_tf.htm

--
Søren
s@motortosse.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-12-01 12:57

> Det er da ingenting i forhold til de hurtige i Topfuel dragster, de går
> rutinemæssigt over 220 miles/h på under 6,5 sekunder...
> så kan de komme efter med deres dieseltraktor
> Søren

Men sådan en er der nok ikke håb om at få indregisreret ... "Traktoren" er
såmend også uopnåelig nok med ~1Mkr + afgift

/A

Fra : Mads Lund

Dato : 06-12-01 14:34

> Men sådan en er der nok ikke håb om at få indregisreret ...

Hvorfor ikke det ?

At dk er et uland i mc ombygningssammenhæng er en ting, men der er da ingen
ting der forhindre dig i at køre på gaden med en drag cykel.

Smider man 50-100 kilo, så er jeg sikker på at man kan kan få sin ZX12 eller
busa bygget om til 350+ hk samt modifikation af stel og undervogn. Det
eneste der ikke tillades er at bruge et drag slick, der må man nok holde sig
til et dæk med mønster i. Men resten er da bare at gå igang. Der er ikke
engang afgift på modifikationerne.

Mads Lund
Ninja9RT, 0-300 på lidt for mange sekunder til at nævne det i denne
sammenhæng

Fra : Jakob Danielsen

Dato : 05-12-01 22:23

"Andreas M. Hansen" <nokke9@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> mvh
>
> Andreas M. Hansen
>
> Well, jeg kan huske at Jan Magnussen´s bror for ca 2 år siden havde en
helikopter-motor hængende i deres værksted
i Roskilde........... Om planen var at pop-nitte den sammen med et nyrebælte
og så ellers fyre den af som en "human rocket", kan jeg ikke huske-....
men det var mindst li´ så vildt som den der´ turbine.knallert.....

Fra : bwl

Dato : 06-12-01 08:42

Ham der vandt prisen for den grimmeste mc til skagentræf, havde oxo en diesl
maksine.. den var da noget grim, men den var sku alligevel ikke så grim som
den her )))

Brian.W

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-12-01 11:09

Gu' ve' va' den koster i forsikring hos TopDK ??? Det er nok værd lige at
ringe inden man skriver under på slutseddel )

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Thomas Makro

Dato : 06-12-01 12:32

On Thu, 6 Dec 2001 11:08:59 +0100, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

>Gu' ve' va' den koster i forsikring hos TopDK ??? Det er nok værd lige at
>ringe inden man skriver under på slutseddel )

TopDK?? Adwr, de er da så dyre...
*GG*

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F (i Runa)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-12-01 13:10

Enig. De vil også få svært ved at finde den i deres statistikker som de
fastsætter priser ud fra..

Fra : uffe.j

Dato : 06-12-01 13:41

En turbinedrevet er vel ikke det samme som en diesel.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-12-01 17:16

uffe.j wrote:

> En turbinedrevet er vel ikke det samme som en diesel.

Jo, når turbinen drikker diesel

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-12-01 17:22

Andreas M. Hansen wrote:

> hej motorcyklister,
> Skulle i ikke se at få jer en dieselmaskine som virkeligt rykker ?
> se på:
> http://www.marineturbine.com/products/superbike/motorcycles.htm

Ohh, 320 hp ved 52.000 rpm Så ange rpm tager gixxeren lige godt ikke...
og med den 34 liters tank, er det jo næsten en touringmaskine
Den er jo egentlig ikke engang så tung - 460 pund er jo svjv. omkring 230
kg
...og jeg tror på at sådan en sjover har en dejlig lyd

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 06-12-01 18:40

Ja, ret cool... og med fjernsyn til at kigge bagud...
Det er bare synd den ligner en hval!

Casper
RF600R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-12-01 23:36

Casper Hundebøl wrote:

> Ja, ret cool... og med fjernsyn til at kigge bagud...
> Det er bare synd den ligner en hval!

Jeps, den er ikke for køn. Men hvis man kan tage sig råd til at købe den,
mon ikke man så også kan tage sig råd til noget andet bodywork?
Forresten, er der nogen der ved hvor meget sådan en turbinesjover fylder.
Hvis det ikke er helt ekstremt, kunne man jo bare anbringe sådan en på en
normal mc ...og så tage til Powermeet
--
mvh Jes Vestervang

Fra : RpR

Dato : 07-12-01 00:06

>...og jeg tror på at sådan en sjover har en dejlig lyd

Syns nu ikke en diesel hakker er min favorit lyd og så lugter de edderhakme
råddent.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-12-01 01:29

RpR wrote:

> Syns nu ikke en diesel hakker er min favorit lyd og så lugter de
> edderhakme råddent.

Hør nu her, knæjt! Det er en turbine motor, og den lyder af en elelr
anden grund ikke som en stempelmotor
Måske omdrejningstallet jeg nævnte burde give et hint
Hvad lugten angår, så er det nok en af de ting man kan lære at leve med,
hvis man får sig sådan en
Hvis man bedre kan lide friturelugt kan man jo altid forsøge sig med noget
rapsolie istedet ...friturelynet

--
mvh Jes Vestervang

Fra : RpR

Dato : 07-12-01 23:46

> [...]
>Måske omdrejningstallet jeg nævnte burde give et hint
>Hvad lugten angår, så er det nok en af de ting man kan lære at leve med,

hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin !!!
Nah, så hellere en 2-takter ved 13k rpm =)

>Hvis man bedre kan lide friturelugt kan man jo altid forsøge sig med noget
>rapsolie istedet ...friturelynet

Heh, min olie lugter af grill kylling..

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 07-12-01 00:11

Hej I Gruppen

Er der nogen der har været frække nok til at sende en tilbuds-vurdering til
deres forsikring på denne MC ?
For jeg har en gevaldig lyst ! ! ! ! !

Hilsen

H;P

Fra : Armand

Dato : 07-12-01 17:40

[KTN]FalkenDK <hpaalling@`hotmail.com> skrev i en
> Hej I Gruppen
>
> Er der nogen der har været frække nok til at sende en
tilbuds-vurdering til
> deres forsikring på denne MC ?
> For jeg har en gevaldig lyst ! ! ! ! !

De konstanterer vel blot at den ikke lige findes i deres liste og derfor
sikkert foretrækker at holde sig fra den :-/

En kammerat hørte på bilforsikring af sin påtænkte Peugeot-Rallye, og
fik et billigt tilbud eftersom at de kun kunne give ud fra en alm.
1,3'er; men dealeren var sikker på at det kun var et spørgsmål om tid
førend at den markeds-nye model kom på listen med helt sin egen pris -
Og dét holdt

--
Armand.