MCRevyen
Fra : albert

Dato : 05-12-01 18:54

Ja nu da MC Årbogen vist er død, så er der jo kun 1 tilbage

Er der nogen der ved hvornår denne kommer, og hvor den evt. kan
forudbestilles ?

mvh Albert

Fra : Ole Baun

Dato : 05-12-01 22:21

"albert" <albert@albertsmc.dk> skrev i en meddelelse
> Ja nu da MC Årbogen vist er død, så er der jo kun 1 tilbage
>
> Er der nogen der ved hvornår denne kommer, og hvor den evt. kan
> forudbestilles ?
>
> mvh Albert

I MC Revyen 2001 står der "Redaktionen er afsluttet d. 5. marts 2001".
Jeg abonnerer på den, og modtog den ca. d. 12/3-2001.

Der står også:
"Henvendelser vedrørende abonnement skal ske til Forlaget Benjamin ApS,
Finsensvej 6 D, 2000 Frederiksberg.
Ved skriftlig henvendelse beder vi dig venligst benytte et åbent brevkort
for at lette ekspeditionen. Telefonisk henvendelse kan ske på 70 22 00 55,
mandag til torsdag kl. 9 - 16:30, fredag kl. 9 - 16:00."

Jeg burde vel egentlig få løn for det her
men det gør jeg ikke

Ole Baun