Slideshow 2 billeder
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 05-12-01 17:19

Hejsa

Jeg har på www.gjessoe-skole.dk brug for at 2 billeder kører i slideshow.
Det ene ses på siden nu - hvordan får jeg det andet billede til automatisk
at skifte plads med det første efter x antal sekunder (uendelig) ?

Hilsen Bo

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 05-12-01 18:58

Har selv klaret det

: P

/bj

Fra : Rags

Dato : 06-12-01 16:22

skriv hvordan så jeg også kan lære noget. :)

kolle

Fra : bj

Dato : 07-12-01 14:48

"> skriv hvordan så jeg også kan lære noget. :)

Jeg fandt et program der kan lave java-ting herunder også slideshow.
Programmet hedder Anfy og kan hentes på http://www.anfyteam.com

/bj

Fra : leif

Dato : 03-01-02 10:44

Hej Bo
Du kan også lave det i FP 2000 som jeg går ud fra at du bruger. Brug
reklamebanner se evt. www.web-teknik.dk
Jeg er meget interesseret i hvordan du har fået den flotte vejrstation?

Fra : bj

Dato : 04-01-02 14:14

> Jeg er meget interesseret i hvordan du har fået den flotte vejrstation?
> Leif

vedr.: www.gjessoe-skole.dk og http://www.gjessoe-skole.dk/vejr.htm

Hej Leif!

Tak for roserne - det luner.
Vejrstationen er opbygget via en Davis II vejrstation som står på taget af
skolens bygning. Den er tilsluttet en computer, hvor noget software fra
http://www.ambientsw.com/ generere billeder som sendes til skolens
webserver. Disse billeder bruger jeg så på vejrsiden
(http://www.gjessoe-skole.dk/vejr.htm)
Jeg har nogle småproblemer med vindhastigheden. Men det bliver forhåbentlig
rettet når der er noget kapital at gøre godt med.

Hilsen Bo