iBook 500 og 1024*768 på ekstern monitor
Fra : Thomas Würgler

Dato : 05-12-01 16:04

Kan det virkelig passe at man kun kan presse maskinen op på 60 Hz på
en ekstern monitor i 1024*768 på en iBook 500?

Jeg kører OS X 10.1.1 på den..
Synes ellers svagt at kunne huske at have kørt den opløsning i 75 Hz
tidligere med enten en tidligere version af OS X eller OS 9.

Hvis nogen har en løsning så sig endelig til!

Mvh.
Thomas Würgler

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-12-01 16:45

nej den bør kunne køre 1024*768@75Hz

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Thomas Würgler

Dato : 05-12-01 20:15

> nej den bør kunne køre 1024*768@75Hz

Det var også hvad jeg tænkte...
Jeg har dog bare en ghostet 75 Hz når jeg kører 1024*768 og i
menubaren kan jeg kun vælge mellem 800*600@75Hz og 1024*768@60 Hz.

Ret frustrerende problem :/

Jeg har det både sådan når jeg sætter monitorkablet ind mens iBook'en
kører og når jeg genstarter med det siddende i.

Fra : thomas schreiber

Dato : 05-12-01 20:22

Dumt spørgsmål måske, men kan skærmen køre 1024*768@75Hz?

Og med "ghosted" mener du interlaced eller? Har aldrig hørt det udtryk før,
sorry.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Thomas Würgler

Dato : 06-12-01 00:42

> Dumt spørgsmål måske, men kan skærmen køre 1024*768@75Hz?

Ja ja :) så rigeligt endda

> Og med "ghosted" mener du interlaced eller? Har aldrig hørt det udtryk før,
> sorry.

Du ved.. når det er gråt fordi man ikke kan vælge det.
... ved ikke hvad man ellers lige skal kalde det .. greyed out måske? :)