Asus v3000 Hjælp
Fra : NIC

Dato : 05-12-01 14:20

Jeg har fået et gammelt asus v3000 m. tv-in/out
Problemet er at der ikke findes en opdateret driver, og når jeg beder
Windows (ME) selv finde en, bliver det installeret som Nvidia Riva 128, men
jeg har stadig ikke mulighed for at Bruge Tv-out? PLZ hjælp mig

Fra : orbital

Dato : 05-12-01 15:16

On Wed, 5 Dec 2001 14:19:39 +0100, "NIC" <Nic@Nic.dk> wrote:

> [...]
>Windows (ME) selv finde en, bliver det installeret som Nvidia Riva 128, men
>jeg har stadig ikke mulighed for at Bruge Tv-out? PLZ hjælp mig

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/TREIBER/VGA/V3000/

læs index.txt

Der er windows98 driver, winnt driver, men ikke noget specifikt for
winME og Win2k/XP.

Mon ikke det bedste er at bruge riva128 driveren sammen med TVTool ?

http://come.to/tvout

Den løsning er også holdbar for win2k/xp.

mvh

John

Fra : NIC

Dato : 05-12-01 22:41

> [...]
> winME og Win2k/XP.
>

> Mon ikke det bedste er at bruge riva128 driveren sammen med TVTool ?

!!!!!!! har prøvet det, men det kan ikke lade sig gøre da tv-tools siger den
ikke kan finde et Nvidia kort??

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-12-01 09:46

> [...]
men
> jeg har stadig ikke mulighed for at Bruge Tv-out? PLZ hjælp mig

Jeg anvender std. win2k drivere og den gamle freeware version af tv-tool og
det virker for mig

http://www.tvtool.de

/A