Hvilket software til email-deling?
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 05-12-01 14:12

3-4 personer sender tilbud ud pr. email og vil gerne kunne trække på den
samme email database, samt eventuelt på visse konti, se hinandens mail.

Hvilket software tilfredsstiller det behov?

Stig

www.simplesoft.dk - www.macperiferi.dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 05-12-01 15:22

stigleerbeck@mac.com (Stig Leerbeck) writes:

> 3-4 personer sender tilbud ud pr. email og vil gerne kunne trække på den
> samme email database, samt eventuelt på visse konti, se hinandens mail.
>
> Hvilket software tilfredsstiller det behov?

En IMAP server med passende indstillede ACL'er. AppleShare IP 6.x kan
så vidt jeg husker gøre det.
--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-12-01 15:42

Stig Leerbeck wrote:

> Hvilket software tilfredsstiller det behov?

Jeg er ikke sikker på at Pegasus kan alt det du kræver, men tag selv et
kik på http://www.pmail.com - det er jo gratis, så det kan vel nok svare
sig at investere lidt tid på at undersøge sagen.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-12-01 19:09

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> writes:

> Jeg er ikke sikker på at Pegasus kan alt det du kræver, men tag selv
> et kik på http://www.pmail.com - det er jo gratis, så det kan vel
> nok svare sig at investere lidt tid på at undersøge sagen.

hmmmm.. jeg mener ikke at Pegeaus er det fede valg. Mac-udgaven er
efterhånden meget gammmel og kan langt fra det samme som
Windows-udgaven. Der her ikke planer om at udvikle det.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-12-01 15:41

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> http://www.pmail.com

tilsyneladende kun for Windows! En mac-versio er nævnt men er ikke til
at downloade.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-12-01 21:45

stigleerbeck@mac.com (Stig Leerbeck) writes:

> tilsyneladende kun for Windows! En mac-versio er nævnt men er ikke til
> at downloade.

Den findes skam, men på trods af underskriftsindsamlinger m.m.m har
udvikleren afslået at arbejde videre med den. Der er vist ikke sket
noget desidste 4 - 5 år, og derfor tvivlsomt om det er de gode valg,
når barometret står på "OSX" og sager.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Thorfinn

Dato : 07-12-01 16:02

stigleerbeck@mac.com (Stig Leerbeck) wrote in message news:<1f3y4dq.13i0acq4yqg00N@[10.1.128.10]>...

> 3-4 personer sender tilbud ud pr. email og vil gerne kunne trække på den
> samme email database, samt eventuelt på visse konti, se hinandens mail.

Det er ikke noget problem med Eudora Pro.
I bruger bare allesammen den samme "Eudora folder", som indeholder
Mails, signaturer, formularer, filtre mv.
Via MacOSs læse og skriverettigheder kan du forvalte hvem der få
adgang til hvad.

hilsen
Sebastian