Andet multimedie
bentjuul 3670
"Bøjet" papir
Fra : Kickeye

Dato : 05-12-01 12:59

Hej!

kender nogen en plug-in til photoshop der kan få et billede til at se ud som
om et hjørne er "bøjet" op ad... lidt ala et æseløre i en bog! Lidt svært at
forklare, men kom endeligt med forslag.

/kickeye/

Fra : Per Christoffersen

Dato : 05-12-01 13:16

"Kickeye" <not@interested.net> wrote in message
> [...]
som
> om et hjørne er "bøjet" op ad... lidt ala et æseløre i en bog! Lidt svært

Det er en klassiker fra Kais powertools:
http://www3.corel.com/cgi-bin/gx.cgi/AppLogic+FTContentServer?pagename=Corel
/Product/Details&id=CC1YKHVRBAC

Der findes ikker også andre (billigere!), men dem kender jeg ikke....

/Per

Fra : emj

Dato : 05-12-01 15:08

Kickeye skrev i <3c0e0e44$0$29632$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>kender nogen en plug-in til photoshop der kan få et billede til at se ud som
>om et hjørne er "bøjet" op ad... lidt ala et æseløre i en bog!
Ja, det hedder normalt pagecurl og plugin kan hentes her
http://www.avbros.com/english/downloads.html
Hilsen emj
-- www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/
- dit fristed på Internettet

Fra : Kickeye

Dato : 05-12-01 15:15

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote
> Ja, det hedder normalt pagecurl og plugin kan hentes her
> http://www.avbros.com/english/downloads.html

- Thanks, just what I need... =)

/kickeye/

Fra : Helle

Dato : 05-12-01 15:40

Hvis du har paint shop pro 7, så er den indbygget der i.
Den ligger under effekt > Geometrich.

Hilsen Helle.

Fra : PunisherOlsen

Dato : 05-12-01 17:53

Men kan også vhj. af gradients (og selvfølgelig håndelag samt div. tools)
lave effekten i PS uden brug af 3rd party filters, men det tager tid.

Mvh
/Rasmus

Fra : U. Pedersen

Dato : 08-12-01 00:40

On Wed, 5 Dec 2001 12:59:15 +0100, "Kickeye" <not@interested.net>
wrote:

> [...]
>om et hjørne er "bøjet" op ad... lidt ala et æseløre i en bog! Lidt svært at

hvis man har mod på at arbejde med det selv, er her en brugsanvisning
http://www.hah.net/p5/text/bildeeffekter/bildeeffekter_17.htm

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)