Cobain - Morrison
Fra : Mathias Askholm

Dato : 05-12-01 11:15

Hej
Er der nogen herinde der kender både Kurt Cobain og Jim Morrison godt nok
til at kunne samenligne dem?
Det ville være fint hvis der var.

På forhånd tak

/Mathias

Fra : docjacobsen

Dato : 05-12-01 11:40

Sorry - ikke jeg, selvom de er fra min ungdom, men...

Claus, som står bag www.cobain.dk
ved rigtig meget.
Venlig hilsen
Dr. Ole Jacobsen
oj@c.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ashot Terterian

Dato : 05-12-01 15:09

sdfgsdfgs

Fra : nikolaj borg

Dato : 05-12-01 20:49

"Mathias Askholm" <fun_with_g@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen herinde der kender både Kurt Cobain og Jim Morrison godt nok
> til at kunne samenligne dem?

Tjah, de er begge døde og var begge musikere. Og så tog de vist begge en
ordentlig røvfuld sprut og stoffer

Kan du uddybe lidt yderligere, hvad du er interesseret i? Og har du evt.
prøvet at søge på Cobain Morrison på Google? Jeg faldt ihvertfald over et
essay om de to ved at lave en sådan søgning.

/Nikolaj

Fra : Mathias Askholm

Dato : 05-12-01 19:52

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prøvet at søge på Cobain Morrison på Google? Jeg faldt ihvertfald over et
> essay om de to ved at lave en sådan søgning.

Jeg prøver google. Jeg var mest interesseret i ligheder mellem deres person
og deres sang tekster.

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 05-12-01 17:37

The weakest link "Mathias Askholm" <fun_with_g@hotmail.com>, dared to
write this anyway:

>Hej
>Er der nogen herinde der kender både Kurt Cobain og Jim Morrison godt nok
> [...]

Jeg læste en fantastisk artikel om Cobain i politiken engang. Og sørme
om de ikke er så venlige at have den på indernettet. Kan kun anbefale
alle der er interesseret i Nirvana og Cobain i særdeleshed til at læse
denne artikel. Den er super godt skrevet.

http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=180697