Halløj i gruppen!
Fra : Bo Larsen

Dato : 05-12-01 10:24

Endelig er det lykkede mig at så adgang til nyhedsgrupperne.
Og til min store glæde ser jeg at der er oprettet et nyhedsgruppe omkring
camping.
Den glæder jeg mig til at skrive i.

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Flyvevåbnets Officersskole
E-mail: Larsen.bsc@flsp.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 05-12-01 11:14

"Bo Larsen" <Larsen.bsc@flsp.dk hamrede en meddelelse
> Endelig er det lykkede mig at så adgang til nyhedsgrupperne.
> Og til min store glæde ser jeg at der er oprettet et nyhedsgruppe omkring
> camping.
> Den glæder jeg mig til at skrive i.

Jamen velkommen, så må du have gang i skriveriet da der ikke sker det store
her pt.

--
Mvh/Best regards
Henning Lund

Fra : Bo Larsen

Dato : 05-12-01 12:45

Som "gammel" fastligger, og nu som "rigtig" campist er der jo nok at skrive
om!

Fra : Andreas Falck

Dato : 08-12-01 15:25

"Bo Larsen" <Larsen.bsc@flsp.dk> skrev i en meddelelse

> Som "gammel" fastligger, og nu som "rigtig" campist er
> der jo nok at skrive om!

Jeg er både "gammel", "fastligger" og "rigtig campist", og du skal
være hjertelig velkommen i denne gruppe.

Og det ville være en ganske god idé a starte med at læse:

da den giver en masse gode råd om at skrive i nyhedsgrupper. Og er du
i tvivl om noget, så spørg endelig, vi er mange der gerne vil hjælpe
dig i gang på en venlig og sober måde, (og nogle enkelte der helst vil
give et hak i tuden).

Og nej, dette er ikke et surt opstød, men en venlig oplysning til
vores nytilkomne campist, som sikkert kan berige os alle sammen med en
masse gode oplevelser fra "det virkelige liv" derude!

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk