Frysescape 6.1/6.2...???
Fra : Soeren Nielsen

Dato : 04-12-01 23:22

Hej,

Jeg kører med de ellers udmærkede Netscape 6.1 og
6.2, men de har her på min blå 300 hestes G3 (0S
9.2) den beklagelige skavank, at de fryser hele
maskinen ned efter cirka ti minutters brows (men
ikke nyhedsgruppe-læs og e-mail). Det tilsvarende
sker ikke med Explorer, men jeg foretrækker
Netscape for i de fleste sitautioner at kunne
nøjes med en software og for at undgå det evigt
virusbefængte Outlook. Hvad kan der være galt???

Tak for svar.

Søren

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-12-01 23:41

Soeren Nielsen <soerenn@post4.tele.dk> wrote:

> virusbefængte Outlook

Hvis du mener outlook express til mac, vil jeg hjælpe dig med at aflive
én desværre ofte forkommende fordom:

den er _ikke_ "virusbefængt", da den ikke kan eksekvere VBA vira sendt
via e-mail. - mht til virus er OE til mac hverken mere eller mindre
"virusbefængt" end det program, netscape, du pt. bruger.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Jesper

Dato : 04-12-01 23:49

> [...]

> Netscape for i de fleste sitautioner at kunne
> nøjes med en software og for at undgå det evigt
> virusbefængte Outlook. Hvad kan der være galt???

Ja jeg kan heller ikke få Netscape 6.2 til at gøre som jeg gerne vil, så
den er blevet arkiveret lodret og Netscape 4.79 er installeret i stedet.
Til dagligt bruger jeg dog IE og OE. Mht. til virus, så er
Office/Outlook macro virus en PC ting der ikke berøre Mac.
--
Jesper.