Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problem med XP og Geforce3 i counterstrike~
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 04-12-01 23:19

Hejsa

Jeg har lige skiftet til WinXP , og nu har jeg problemer med at min maskine
fryser ,når jeg går ud af counterstrike(kører den i OpenGL)

Jeg har prøvet med en masse forskellige driveres ,men lige meget hjalp det.
Jeg har også opdateret Via 4in1.

Skulle der ikke være en som har et forslag til hvad jeg kan gøre for at få
løst mit problem ? Selv tror jeg det har noget med OpenGl og Xp ikke rigtigt
kan sammen ?

Mit System :
WinXp dk pro
Atlon tb 1200Mhz
Abit Kt7 mainboard
Creative GeForce 3
768 mb PC133 ram

Vh
Banditten

Fra : $$

Dato : 04-12-01 23:27

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Skulle der ikke være en som har et forslag til hvad jeg kan gøre for at få
> løst mit problem ? Selv tror jeg det har noget med OpenGl og Xp ikke

Har du prøvet at ligge CS & HL ind på ny?
Mvh
$$

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 05-12-01 02:16

> Skulle der ikke være en som har et forslag til hvad jeg kan gøre for at få
> løst mit problem ? Selv tror jeg det har noget med OpenGl og Xp ikke
rigtigt
> kan sammen ?
har selv haft samme problem med vores 2 comps herhjemme, har både prøvet
22.xx driverne dårlig valg tilsidst krøb jeg tilbage til min 21.81 hvilket
jeg brugte da jeg kørte win2k og vupti ingen af vores comps fryser mere i og
når man går ud af cs i win xp. kan lige nævnes at jeg har prøvet at opdatere
min via4in1 driver til winxp men fjernede dem igen da compen blev utrolig
langsom, desuden kommer win xp med via4in1 drivers, så hvorfor skulle man
opdatere dem hvis compen køre kanont, hvilket min gør efter jeg skiftet
nvidia driver.

Hygge

Dorthe

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-12-01 13:29

"Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk> wrote in message
> [...]
> fryser ,når jeg går ud af counterstrike(kører den i OpenGL)
>
> Jeg har prøvet med en masse forskellige driveres ,men lige meget hjalp

Har du prøvet den nye 23.11 driver?
Jeg kører med den (sammen med gf3-ti500) og har ingen problemer med
halflife/cs, men mit mobo bruger heller ikke Via 4-in-1 - så måske det er
det der er problemet.

Flemming

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 06-12-01 12:04

Nu har jeg igen prøvet med flere drivers ,også 21.81 -21.83 og det hjælper
stadig ikke :( Jeg har prøvet og køre den i Direct3D men så har jeg
problemer når jeg går ud af CS ,der bliver skærmen bare sort.Og i D3D der
er mine fps helt nede på 60-70 stykker,så det holder ikke

Fra : $$

Dato : 06-12-01 15:12

> [...]
> problemer når jeg går ud af CS ,der bliver skærmen bare sort.Og i D3D der
> er mine fps helt nede på 60-70 stykker,så det holder ikke

Prøv at instl CS og HL igen. Du skrev til mig at du ikke gad til at gøre
det. Så er der altså heller ingen hjælp at hente, hvis du ikke selv vil
kæmpe lidt for det!!

$$