JSP hosting
Fra : Henrik

Dato : 04-12-01 22:56

Jeg leder deperat efter et sted at host mit JSP site, er der nogen som
kender et godt sted.

Det jeg har behov for:
* mindst JSP 1.1
* Mulighed for at lægge klasser/bønner i WEB-INF
* Database og JDBC adgang dertil, gerne MySQL
* Fast IP, således at jeg kan pege mit domæne derhen fra speednames.
* Pris: helst gratis, men ellers lav pris

mvh
Henrik

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-12-01 08:57

"Henrik" <lynggaard@netscape.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> * Database og JDBC adgang dertil, gerne MySQL
> * Fast IP, således at jeg kan pege mit domæne derhen fra

www.levonline.com

er nok det bedste her i nærheden, de ligger i stockholm.

> * Pris: helst gratis, men ellers lav pris

Hvad med pizza og gratis cola, skal det også følge med ??

Hvorfor tror alle man bare kan få alt gratis ??

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Troels Arvin

Dato : 05-12-01 12:58

On Wed, 05 Dec 2001 08:57:21 +0100, "Soren 'Disky' Reinke"
<disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote:

> www.levonline.com
>
> er nok det bedste her i nærheden, de ligger i stockholm.

Hvordan fortæller man deres server, at en given servlet skal
rekomplieres/genindlæses?

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 05-12-01 13:14

"Troels Arvin" <troels@arvin.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan fortæller man deres server, at en given servlet skal
> rekomplieres/genindlæses?

Fjern .class filen

Så skulle den gerne gøre det selv.