Skærme
Fijala 3554
Flade crt skærme
Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 04-12-01 22:44

se på www.candescent.com om flade crt skærme.

Mvh
Thomas

Fra : dr. nrj

Dato : 05-12-01 08:32

On Tue, 4 Dec 2001 22:44:11 +0100, "Thomas Strøm Larsen"
<tholar@mail1.stofanet.dk> wrote:

>se på www.candescent.com om flade crt skærme.
>
>Mvh
>Thomas

Lyder meget interessant- men jeg syntes ikke modellerne er vist ret
tydeligt.

Iøvrigt er jeg også betænkelig ved, at at så uekendt firma står alene
bag udviklingen - de skal have nogle af de store med før, der sker
noget reelt.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Apollon

Dato : 05-12-01 12:47

Ja, ja

Sony arbejeder i et udviklingsarbejde sammen med Candescent omkring nye CRT
modeller - så det må siges at være noget af et joint-venture. Hvis de to
tilsammen kan skabe en kombination af hver deres ideer til fremtidens flade
CRT, så er der virkeligt noget i vente på mange forskellige fronter

Se linket: http://www.candescent.com./Candescent/press/pr18.htm

mvh.
Apollon

Fra : Apollon

Dato : 05-12-01 13:34

Her er så mulighederne med FPD:

"High-voltage FED technology is able to achieve a level of performance
comparable to CRTs in terms of brightness, viewing angle, and response
time," said Tadakatsu Hasebe, corporate executive vice president of Sony
Corporation. "FED display devices could eventually replace the conventional
CRT. Candescent is a leading developer of high-voltage FED technology.
Together with Candescent, we will continue our efforts to work toward
bringing FED technology to commercialization."

Perspektiverne kunne blive ret så store...