Dybt bundkar til bruseniche - forhandler?
Fra : IH

Dato : 04-12-01 22:09

Vi skal renovere badeværelse og vil gerne have et dybt (ca. 35-40 cm)
bundkar af porcelæn eller emaljeret jern i vores hjørne-bruseniche.

Er der nogen, der ved hvor/hvem der forhandler noget sådant?
Vi har ikke kunnet finde noget i div. brochurer, på nettet eller i
badeværelsesudstillinger - men har set dem i udlandet.

MVH
Inger

Fra : H. Olesen

Dato : 09-12-01 14:35

On Tue, 4 Dec 2001 22:08:40 +0100, "IH" <Xholm.hansen@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>Vi har ikke kunnet finde noget i div. brochurer, på nettet eller i
>badeværelsesudstillinger - men har set dem i udlandet.

Jeg har tidligere haft stor glæde af http://www.billigvvs.dk/
Ved ikke om de har lige det du søger, men prøv at kigge.

--
mange havehilsener
Helle

Fra : IH

Dato : 09-12-01 22:02

Tak for linket - der var ikke noget bundkar - men en masse andre ting, vi
også skal bruge, til gode priser.
MVH
Inger