Driver til S3 Trio kort
Fra : Kongen

Dato : 04-12-01 22:30

Jeg er kommet i besiddelse af en gammel PC hvor der angiveligt skulle
side et S3 TRIO 3D Video 365 kort.

Men jeg kan bare ikke finde en fungerende driver nogen steder !

Håber der er nogen der kan hjælpe med mit, for mig store problem !

På forhånd tak !

--
Blomst #92159636

Fra : Gunnar

Dato : 04-12-01 22:42

Driverne kan du finde her
http://digital.quicktel.com/techsupport/download/video/s3.htm

--
Venlig hilsen
Gunnar

Fra : Gunnar

Dato : 04-12-01 22:44

Undskyld men download virker ikke

--
Venlig hilsen
Gunnar

Fra : Peter Pan

Dato : 04-12-01 22:50

"Kongen" <jp@person.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er kommet i besiddelse af en gammel PC hvor der angiveligt skulle
> side et S3 TRIO 3D Video 365 kort.
>
> Men jeg kan bare ikke finde en fungerende driver nogen steder !

Den er ellers på S3's egen officielle hjemmeside under support.

Men et direkte link til den:
https://ranger.s3graphics.com/365drv/
(User Name: archive Password: archive)

Mvh
Anders

Fra : Gunnar

Dato : 04-12-01 22:48

Findes også her http://www.acorp.com.tw/common/Driver/Vgadefault.asp

--
Venlig hilsen
Gunnar

Fra : Kongen

Dato : 04-12-01 23:14

Takker for de hurtige svar !!

--
Blomst #92159636

Fra : Villy Jensen

Dato : 05-12-01 16:56

> Jeg er kommet i besiddelse af en gammel PC hvor der angiveligt skulle
> side et S3 TRIO 3D Video 365 kort.
>
> Men jeg kan bare ikke finde en fungerende driver nogen steder !

Hvilket OS??

WIN 95 (undtagen de allerførste) og WIN 98 har i hvert fald OK drivere,
og man kan stille 'refresh' efter at man har valgt en understøttet monitor.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Kongen

Dato : 05-12-01 18:32

> Hvilket OS??
>
> WIN 95 (undtagen de allerførste) og WIN 98 har i hvert fald OK drivere,
> og man kan stille 'refresh' efter at man har valgt en understøttet
monitor.

Jeg har fundet en fundet en driver der drude, ud fra de andre svar, tak for
det

det var til W98, og der var ingen drivere i 98 der kunne sluge dette kort,
men det er jo også lige meget nu !