css opbygning
Fra : Rasmus Rose

Dato : 04-12-01 17:32

Hej

Jeg har lige lagt min side ud på nettet. Jeg har opbygget den ved
hjælp af nogle "div-boxe" som jeg har placeret med css, men jeg
har fået at vide at disse "boxe" skulle kage fuldstændig rundt
med IE 6. Jeg troede ellers, at når jeg netop opbyggede den med
css, ville den se ens ud i alle browsere?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-12-01 18:49

Rasmus Rose <RasmusRose@ofir.dk> skrev

> Jeg har lige lagt min side ud på nettet.

Hvor?

> at disse "boxe" skulle kage fuldstændig rundt med IE 6.

Vi kan jo ikke fejlsøge på intet

--
Allan

Fra : Rasmus Rose

Dato : 04-12-01 20:45

Det er såmænd på www.be-00-01.dk

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 04-12-01 21:03

Hej Rasmus

Det er korrekt at siden ser lidt spøjs ud i IE6, der er tilsyneladende
ingen problemer i NS6.2

Jeg prøvede at validere hos W3 og de er ikke helt tilfredse:

HTML'en:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.be-00-01.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

CSS'en
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww.be-00-01.dk%2F&warning=1&profile=css2

Håber at det hjalp

Morten

Fra : Rasmus Rose

Dato : 04-12-01 22:38

Morten K. Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej Rasmus
>
> Det er korrekt at siden ser lidt spøjs ud i IE6, der er tilsyneladende
> ingen problemer i NS6.2
>
> Jeg prøvede at validere hos W3 og de er ikke helt tilfredse:

Jeg retter fejlende i løbet af i morgen så